tag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post3756768673318127760..comments2023-06-23T15:11:43.011+03:00Comments on your painted smile: Επιστροφή "στον τρίτο κόσμο"...Prokopis Doukashttp://www.blogger.com/profile/02651923945942377353noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-64960575863821472152009-05-18T11:21:00.000+03:002009-05-18T11:21:00.000+03:00@Spastos Petalakis: Είμαι από αυτούς, που αν και λ...@Spastos Petalakis: Είμαι από αυτούς, που αν και λατρεύω το οδήγημα, όταν είμαι στην πόλη το Σ/Κ, το αυτοκίνητο δεν βγαίνει από το γκαράζ...<br /> <br />@mantz: Τι πάει να πει "ιδεολογικά υποκινούμενο" αγαπητέ; Έχετε ακούσει για "νταβατζήδες"; <br /><br />Η Ε.Ε. (δεν είναι χαζοί) βάζει κάποιους περιορισμούς στο πότε μπορούν να ζητηθούν διόδια - εμείς το παραβιάζουμε αυτό. Όταν έπαιρνε τα διόδια το κράτος, εισπράταμε όλοι από τους χρήστες. Τώρα εισπράττουν κάποιοι ιδιώτες - που ενώ εχουν υποχρέωση να πράξουν έργο, δεν έχουν κάνει ακόμα τίποτε... Το ίδιο είναι;Prokopis Doukashttps://www.blogger.com/profile/02651923945942377353noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-19453198236445642352009-05-18T03:13:00.000+03:002009-05-18T03:13:00.000+03:00Για τα διόδια στο Κόρινθος-Πάτρα δεν ξέρω τι είναι...Για τα διόδια στο Κόρινθος-Πάτρα δεν ξέρω τι είναι νομικά ορθό. Αυτό άλλωστε αλλάζει αν αλλάξει ο νόμος. Επί της ουσίας όμως συμφωνώ με τον S_G. Είναι πολύ πιο δίκαιο να πληρώνει ο χρήστης.<br />Έχω την αίσθηση ότι όλος ο θόρυβος είναι "ιδεολογικά" υποκινούμενος. Τόσες δεκαετίες πληρώναμε και κανείς δεν έλεγε τίποτα. Τώρα που επελέγη η μέθοδος της αυτοχρηματοδότησης με ιδιώτες εργολάβους ξαφνικά όλοι αγανάκτησαν; Στο κάτω-κάτω υπάρχει και η... νομότυπη μέθοδος των παρακάμψεων. :)mantzhttps://www.blogger.com/profile/00790974499475863559noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-47343521360717691202009-04-28T23:29:00.000+03:002009-04-28T23:29:00.000+03:00Θίγεις ένα τόσο σημαντικό θέμα που θα μπορούσαμε ν...Θίγεις ένα τόσο σημαντικό θέμα που θα μπορούσαμε να γράψουμε εκθέσεις...<br /><br />Γεγονός είναι, πως όπως λένε όλες οι μελέτες, η Αθήνα σε λίγα χρόνια θα είναι όλη μια ακίνητη μάζα. <br /><br />Αυτό πρέπει να το πάρουμε ΟΛΟΙ χαμπάρι πολίτες και πολιτεία. Οι καινούριοι δρόμοι στην Αττική, είναι δρόμοι για 5-6 χρόνια το πολύ και παράδειγμα είναι η Αττική Οδός...<br />Προχθές διάβαζα στα ΝΕΑ, περήφανους συμπολίτες μας που περηφανεύονταν ότι πήραν ΤΖΙΠ ή αλλιώς ΤΖΙΠΟΥΡΑ!!! Και σκέφτομαι, πόσο γραφικά φαίνονται πια σε ένα τόσο μεγάλο ποσοστό ευρωπαίων συμπολιτών αλλά και σε κάποιους από εμάς όλα αυτά...<br />Μα να χαίρεσαι για το ΤΖΙΠ; Σιγά τα ωά!<br /><br />Το λέω και το ξαναλέω, το λέμε και μαζί με τα παιδιά από τους www.podilates.gr, η λύση είναι επενδύσεις και πάλι επενδύσεις, σε ΜΜΜ, ανθρώπινα αξιοπρεπή, που να καλύπτουν με σχέδιο όλες τις περιοχές της Αττικής και σε όλες τις ελληνικές πόλεις και επιτέλους σκεφτείτε όλοι πια το ΠΟΔΗΛΑΤΟ... <br />Πάγιο αίτημα μας, να φτιαχτούν και οι υποδομές του επιτέλους!<br /><br />Δεν είναι δυνατόν πάνω από 100 πόλεις στον κόσμο να το έχουν πλέον στο βασικό τους πολεοδομικό σχεδιασμό και εμείς ακόμα, σαν να ζούμε στο LA το 80! Έλεος... <br /><br />Ακόμα και η Νέα Υόρκη, αισθάνεται περήφανη που ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα αύξησης κατασκευής ποδηλατόδρομων κατά 35%! <br />Και ο κ. Σουφλιάς να μιλάει για τον Υμηττό Σουβλάκι και δρόμους, δρόμους, δρόμους...<br />Σε λίγο θα βάλουμε τα αυτοκίνητα να κοιμούνται μαζί μας στα σπίτια μας μέσα! <br /><br />Καλά είναι τα αυτοκίνητα, αλλά για βόλτες και μετακινήσεις, για ταξίδια εκεί που πραγματικά το χαίρονται και αυτά! <br /><br />ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ και μην μας κοιτάτε σαν UFO τους ποδηλάτες που το τολμάμε... <br />Ενημερωθείτε για την ασφάλεια σας, διαβάστε ξεκινήστε από τη γειτονιά σας...<br />Και θα δείτε θα κολλήσετε...<br />Γιατί ούτως η άλλως θα "κολλήσετε" όλοι σε λίγα χρόνια μια και καλή!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-36171766667082258752009-04-25T16:40:00.000+03:002009-04-25T16:40:00.000+03:00@Thomas Xomeritis: Προς το παρόν αγαπητέ, δεν έχει...@Thomas Xomeritis: Προς το παρόν αγαπητέ, δεν έχει να διαλέξει τίποτε, εκτός από έναν άθλιο δρόμο...<br /><br />@athinovio: Εισπράττει "προκαταβολή" - έτσι τους επιτρέπουν τα συμβόλαια που έχουν υπογράψει με τον κύριο Σουφλιά... Ενδεχομένως τα κάνουν και "λάστιχο" με διάφορες προφάσεις.<br />Υποθέτω οτι φορολογούνται κανονικά - αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία του ζητήματος της "προκαταβολής" και της καθυστέρησης...<br /><br />@Κ.Κ.Μοίρης: "Καλά αυτή χάθηκε νωρίς", έπρεπε να γράψω... :-)Prokopis Doukashttps://www.blogger.com/profile/02651923945942377353noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-1501783935285638442009-04-25T16:05:00.000+03:002009-04-25T16:05:00.000+03:00"Tracy Chapman (χάθηκε αυτή), Γιώργο Νταλάρα..."
..."Tracy Chapman (χάθηκε αυτή), Γιώργο Νταλάρα..."<br /><br />λέτε να έρθει ποτέ η εποχή που θα γράψετε "Γιώργο Νταλάρα (χάθηκε αυτός)" ;<br /><br />Χρόνια ΠολλάΚ.Κ.Μοίρηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-14070028358764711882009-04-25T11:18:00.000+03:002009-04-25T11:18:00.000+03:00πως γίνεται να εισπράττει κάποιος πληρωμή για κάτι...πως γίνεται να εισπράττει κάποιος πληρωμή για κάτι που δεν έχει κάνει?<br />Δεν υπάρχουν κρατικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί?<br /><br />Αφού ειπράττει, φορολογείται?athinoviohttps://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-75016546327102180542009-04-25T01:14:00.000+03:002009-04-25T01:14:00.000+03:00@ Δημητρης Βασιλειαδης: Καλώς ήλθατε! Συμφωνώ...
Π...@ Δημητρης Βασιλειαδης: Καλώς ήλθατε! Συμφωνώ...<br />Προσπαθώ να φανταστώ τους Σουηδούς να "σφάζονται" και να σπρώχνονται... :-)<br /><br />@Roadartist: Είπα να εκσυγχρονιστώ και να χαμογελάσω... :-)<br /><br />@ S G: Και αυτόν να του κάνω άγαλμα λοιπόν - άλλωστε μου είχε αρέσει και η απόσυρση που είχε κάνει. <br /><br />Το θέμα δεν είναι οτι εισπράττει "πριν τελειώσει ο δρόμος", αλλά οτι εισπράττει επί μήνες (χρόνια) πριν καν αρχίσει τα έργα!!!<br />Βεβαίως να πληρώνουν οι χρήστες - και όχι όλοι οι φορολογούμενοι. Αλλά μήπως, αντί να εισπράττει προκαταβολικά ο εργολάβος, να επενδύει λίγο περισσότερα - αφού θα εκμεταλλέυεται το έργο μετά, για καμιά 25αριά χρόνια;Prokopis Doukashttps://www.blogger.com/profile/02651923945942377353noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-80351038153431345522009-04-24T23:17:00.000+03:002009-04-24T23:17:00.000+03:00Προς τον Roadartist και προς όλους τους αναγνώστε...Προς τον Roadartist και προς όλους τους αναγνώστες βέβαια: στην Κορίνθου-Πατρών, τις πινακίδες προειδοποίησης για κίνδυνο τροχαίων δυστυχημάτων δεν τις έχει τοποθετήσει ούτε το ΥΠΕΧΩΔΕ ούτε η τροχαία, αλλά ένας σύλλογος (δε θυμάμαι το όνομα), του οποίου τα μέλη είναι συγγενείς θυμάτων που χάθηκαν στην εθνική οδό-λαιμητόμο. <br /><br />ΕΛΕΝΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-80248212480844587242009-04-24T21:07:00.000+03:002009-04-24T21:07:00.000+03:00προκοπη την αττικη οδο την χρωστας μαλλον σε καποι...προκοπη την αττικη οδο την χρωστας μαλλον σε καποιον αλλο και οχι βεβαια τον Λαλιωτη (απο Μ ξεκινα το ονομα)<br /><br />στο οτι τα διοδια πρεπει να ανοιγουν εχεις δικιο, το οικονομικο οφελος για τον εργολαβο ειανι πολυ μικροτερο απο την ζημια των πολιτων. Παντως οι Ελληνες ειναι δυστυχως κακομαθημενοι, 2 χιλιομετρα ουρα και κανουν λες και τελειωσε ο κοσμος, οταν στην Γερμανια 20 χμ Stau δεν ειναι καθολου σπανια.<br /><br />Τελος το θεμα της εισπραξης διοδιων πριν τελειωσει ο δρομος δεν καταλαβαινω γιατι σας παραξενευει: οσο εισπραττει διοδια γλιτωνει το κρατος εξοδα. Καποιος πρεπει να πληρωσει, αν πληρωνουν οι χρηστες αντι για ολους τους φορολογουμενους εχουμε σιγουρα μια πιο δικαιη λυση.S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-70300399115863572782009-04-24T20:09:00.000+03:002009-04-24T20:09:00.000+03:00Η Αθηνών-Κορίνθου είναι πραγματικά σε τριτοκοσμική...Η Αθηνών-Κορίνθου είναι πραγματικά σε τριτοκοσμική κατάσταση. Αδικαιολόγητα τα διόδια.. και τραγικά ειρωνικές οι ..πινακίδες "στα επόμενα ..χλμ συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα".. <br />Επίσης, με ενοχλεί ότι οι περισσότεροι κατηγορούν τους υπόλοιπους οδηγούς, ενώ οι ίδιοι είναι πάντα..άψογοι..<br /><br />Υ.Γ. Μεγιά το καινούργιο avatar. ;)Roadartisthttps://www.blogger.com/profile/09334925655127362813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-24506534743252825442009-04-24T19:42:00.000+03:002009-04-24T19:42:00.000+03:00Συμφωνώ, δεν πρέπει να κάνουμε περισσότερα οδικά σ...Συμφωνώ, δεν πρέπει να κάνουμε περισσότερα οδικά στην Αττική και πρέπει να επενδύσουμε στο σιδηρόδρομο. Οι οδικοί άξονες στην υπόλοιπη Ελλάδα πρέπει να να ολοκληρωθούν, ιδιαίτερα ο δυτικός άξονας. Ας μη ξεχνάμε ότι η Ήπειρος παραμένει από τις πτωχότερες περιφέρειες στην Ε.Ε. και βασικό κλειδί στην ανάπτυξη είναι η άρση της απομόνωσης.<br /><br />Η κατασκευή του δυτικού άξονα δεν σημαίνει βέβαια ότι ο κάτοικος της Άρτας πρέπει να παίρνει το ι.χ. για να πάει στο περίπτερο ν' αγοράσει εφημερίδα. Έτερον - εκάτερον. Ή να μην προτιμήσει το τραίνο αν είναι διαθέσιμο.xomeritishttps://www.blogger.com/profile/17226937667312344807noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-19956975540050220832009-04-24T11:00:00.000+03:002009-04-24T11:00:00.000+03:00Απο ολα οσα γραφεις εκεινο που κρατησα ειναι η συν...Απο ολα οσα γραφεις εκεινο που κρατησα ειναι η συναισθηση "του δημοσιου χωρου".<br />Αυτος ειναι και ο βασικος λογος που στη χωρα μας δεν εχουμε συναισθηση και προστασια της κοινης μας περιουσιας.<br />Οι πλατειες, τα νοσοκομεια μας, τα γηπεδα και οποιοι αλλοι χωροι κοινης περιουσιας καταστρεφονται και συρικνονωνται με την ανοχη ενος αναξιου να τα προστατευσι κρατος και αφηνονται στη βουλιμια του καθε καιροσκοπου καιαυθαιρετουντος.<br />Ολοι μιλαμε για την Ευρωπη και τη συμπεριφορα των εκει κατοικων τους, ομως η συμπεριφορα αυτη δεν ειναι αποτελεσμα μιας θειας φωτησης ή μιας ιδιαιτερης παιδειας.<br />Στη Στοκχολμη η καθημερινη κινηση με τα μεσα μαζικης μεταφορας κυλαει καθημερινα με τροπο αψογο και με περισση ...γαλατικη ευγενεια οσων τα χρησιμοποιουν.<br />Πριν μερικα χρονια εγινε μια μεγαλη απεργια στα μεσα μαζικης μεταφορας κια τοτε πηγε περιπατο και η ...γαλατικη ευγενεια και οι πολιτισμενες συμπεριφορες.<br />Βρισιες, σμπρωξιλατα, καυγαδες λαι χειροδικιες ηταν καθημερινο φαινομενο, οσο διηρκεσε η απεργια.<br />Συμπερασμα.<br />Η πολιτεια ειναι ο "υπευθυνος"παραγοντας" για τη συναισθηση του "δημοσιου χωρου", αλλα και για τη διατηρηση και συντηρηση της κοινης μας περιουσιας.<br />Παντα φιλικα<br /> παραγοντας γιαAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/07610542913911950214noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-62444814538200505592009-04-23T19:46:00.000+03:002009-04-23T19:46:00.000+03:00@Ανώνυμος: Στην ΕΡΤ πάω με αυτοκίνητο, δεν υπάρχει...@Ανώνυμος: Στην ΕΡΤ πάω με αυτοκίνητο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Στη σχολή που διδάσκω δυό φορές τη βδομάδα πάω με τον ηλεκτρικό. Σε άλλες "δουλειές" και υποχρεώσεις, πάω όσο μπορώ (και βολεύει) με το μετρό..<br />Για να μη μπερδεύεστε.. :-)Prokopis Doukashttps://www.blogger.com/profile/02651923945942377353noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-6044516260870832602009-04-23T19:41:00.000+03:002009-04-23T19:41:00.000+03:00Τελικά στη δουλειά σας πάτε με το αυτοκίνητο ή με ...Τελικά στη δουλειά σας πάτε με το αυτοκίνητο ή με το μετρό; Έχω μπερδευτεί...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-92141331609169138782009-04-23T18:57:00.000+03:002009-04-23T18:57:00.000+03:00@Έλενα: Τι τη θέλετε την Εγνατία; Να πάτε από Κατά...@Έλενα: Τι τη θέλετε την Εγνατία; Να πάτε από Κατάρα... :-)<br /><br />@QwfwqN: Νομίζω οτι ο Γεωργελές (στο τελευταίο link εντός κειμένου) τα λέει πολύ καλά...<br /><br />@Γεράσιμος: Ναι, τα στοκ σχεδόν εξανεμίστηκαν, ακούω μόλις στις ειδήσεις. ΟΛΟΙ οι ανεγκέφαλοι έχουν τιμόνι - εννοείται.<br />(Αλλά κι εμένα μου αρέσει το οδήγημα)... :-)Prokopis Doukashttps://www.blogger.com/profile/02651923945942377353noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-79384341507919163582009-04-23T10:51:00.000+03:002009-04-23T10:51:00.000+03:00'Όμως, η συνεχής αύξηση των ΙΧ (πέρα από το ψώνιο ...'Όμως, η συνεχής αύξηση των ΙΧ (πέρα από το ψώνιο του Έλληνα) δεν υπαγορεύεται από το συνεχές marketing της αγοράς αυτοκινήτου – και τον τραπεζικό δανεισμό; Όταν περάσει αυτή η κρίση, δεν θα επανέλθουμε στη μαζική (και εύκολη) απόκτηση ΙΧ;': Μου φαίνεται ότι <I>ήδη</I> επανήλθαμε στη μαζική κατανάλωση αυτοκινήτων. Με το που έπεσαν τελευταία οι τιμές τους σημειώθηκε ραγδαία αύξηση αγορών καινούργιων. Μεσούσης της κρίσης δηλαδή, πολλοί συμπατριώτες μας τα ξέχασαν όλα και έσπευσαν να αγοράσουν φτηνότερα το ΙΧ των ονείρων τους. Ξεχνώντας μαζί με όλα τα υπόλοιπα και το κόστος συντήρησης (σέρβις, ασφάλεια, βενζίνες, ενδεχομένως πληρωμή δόσεων αν το πήραν με δάνειο κτλ κτλ). Γι' αυτό λέω ότι είμαστε τρελαμένοι ως λαός με τα αυτοκίνητα και ότι ο Έλληνας, ελλείψει άλλων ενδιαφερόντων, έχει αναπτύξει μια... σχέση πάθους με το αυτοκίνητό του. Οδηγώντας επιπλέον τα τελευταία είκοσι χρόνια στους ελληνικούς δρόμους, διαπίστωσα ότι αν υπάρχουν κάποιοι ανεγκέφαλοι εκεί έξω, οι περισσότεροι απ' αυτούς έχουν πάρει και ένα τιμόνι στα χέρια τους.gerasimoshttps://www.blogger.com/profile/06106849713388805562noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-58385378460505507722009-04-23T10:43:00.000+03:002009-04-23T10:43:00.000+03:00Να προσθέσω άλλη μια εικόνα σε όλα αυτά; Όσοι μένο...Να προσθέσω άλλη μια εικόνα σε όλα αυτά; Όσοι μένουμε στην Αθήνα, περιμέναμε (και περιμέναμε) πότε θα περνούσαν τα ΜΜΜ... Άσε που τη Μ.Παρασκευή, έκλεισαν πολύ περισσότερους δρόμους (και από πολύ νωρίτερα απ' ότι είχε ανακοινωθεί) δήθεν για τους Επιτάφιους -στην πραγματικότητα επιεδή δεν ξέρουν ή δνε ενδιαφέρονται να προχωρήσουν σε κυκλοφοριακό σχεδιασμό. Με αποτέλεσμα να σε στέλνουν στο ταξί αν δεν άντεχες άλλο το περπάτημα...QwfwqNhttps://www.blogger.com/profile/05456803333830360151noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-104114171083975981.post-3097471089734979152009-04-23T02:27:00.000+03:002009-04-23T02:27:00.000+03:00Αγαπητέ Προκόπη, "ανοίγεις" ένα πολύ σημαντικό ζήτ...Αγαπητέ Προκόπη, "ανοίγεις" ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, το οποίο αφορά επι το πλείστον τη Δυτική Ελλάδα. Ως γνωστόν ένα μεγάλο μέρος των μετακινήσεων στην Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών γίνεται από και προς Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρο, μια περιοχή περίπου 600χιλ κατοίκων όπου δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο ούτε για δείγμα. Η μάλλον υπήρχε, η γραμμή Αγρίνιο - Μεσολόγγι, η οποία είχε σταματήσει να λειτουργεί από τα χρόνια της χούντας. Επί θητείας του Χρήστου Βερελή στο υπουργείο μεταφορών είχαν τεθέι οι βάσεις για τον εκσυγχρονισμό της μικρής αυτής γραμμής, η οποία θα αποτελούσε και την αφετηρία για την επέκταση του σιδηρόδρομου (εμπορικής και επιβατικής χρήσης) προς Ιωάννινα και Αντίρριο. Ο όγκος των Ι.Χ. αλλά και των νταλικών τόσο στην Κορίνθου-Πατρών όσο και στην Αντιρρίου-Αγρινίου θα είχε μειωθεί σημαντικά υπέρ των πολιτών και του περιβάλλοντος. Αλλά από το 2004 κι έπειτα...χάσαμε το τρένο... Τίποτε δεν έγινε με τον σιδηρόδρομο όπως, επίσης, και τίποτε δεν έγινε σχετικά με την Ιόνια και την Ολύμπια Οδό. Η παράκαμψη του Αγρινίου (κομμάτι της Ιόνιας Οδού) δε λέει να τελειώσει- και πάλι θα είναι ημιτελές το έργο καθώς δεν παρακάμπτεται το βάσανο της Αμφιλοχίας (η οποία αποτελεί το πέρασμα προς Ιωάννινα και Λευκάδα-Πρέβεζα). Εν έτη 2009 η εθνική οδός περνά κυριολεκτικά μέσα από πόλεις και χωριά αγκυλώνοντας οδηγούς και κατοίκους.<br /><br />Όσο για την Εγνατία Οδό, επειδή τη χρησιμοποιώ πολύ συχνά από Θεσ/νικη προς Πρέβεζα, σας διαβεβαιώνω πως δεν είναι ολοκληρωμένη. Οπότε τζάμπα πανυγυρίζει ο κύριος Σουφλιάς, στη θέση του θα ένιωθα ντροπή για την αναίτια καθυστέρηση. <br /><br />Υ.Γ: προσωπικά στον Σημίτη θα έστηνα αδριάντα.Ξέρω τι θα μου πεις, αλλά για να σε προλάβω: εκτιμούμε κάτι όχι όταν το έχουμε, αλλά όταν το χάνουμε...<br /><br />ΕΛΕΝΑAnonymousnoreply@blogger.com