8.2.13

Let The Music Play, pt. 2

Όσο αντέχουμε, θα χορεύουμε. Αφήστε τη μουσική να παίξει λοιπόν, στην "Ελη του Κλου", στα Βριλήσια.


Σας περιμένω, αυτό το Σάββατο, μετά τις 10μμ...












H αφίσα είναι από την "Έλη του Κλού" και το εξώφυλλο από το www.amazon.com

To post συνοδεύεται από το "Let The Music Play", από τον αξέχαστο Barry White.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου