27.8.09

Let the music play!

Στη Σαντορίνη έχω κάνει το καλύτερο djλίκι της ζωής μου. Στο ιστορικό Casablanca, πριν από δύο χρόνια. Μέχρι και υπόκλιση (!) έκανα, μετά από δύο μπιζαρίσματα...

Αν θα επαναληφθεί; Δύσκολο.. Εξαρτάται από τη βραδιά και το "crowd", όπως θα έλεγαν και οι απανταχού "αγγλόφωνοι" διαφημιστές μαγαζιών στη χώρα μας... :-)

Αν είστε όμως στο νησί (ή έχετε φίλους που είναι) περάστε, Πέμπτη 27.08.09, μετά τις 11.30 το βράδυ!





Το post συνοδεύεται από έναν ενδεικτικό (ως προς τους στίχους) Barry White...

buzz it!

11 σχόλια:

yb είπε...

ααα κρίμα .....λίγες μέρες νωρίτερα να το ήξερα θα μπορούσα να είχα κανονίσει την πορεία μου για εκει, τώρα πια όμως θα είμαι σε άλλο όμορφο νησί
καλά να περάσετε !!

η αφίσα είναι απο παλιότερο Αύγουστο; γιατι αλλιώς η ημερομηνία δεν ταιριάζει....

scalidi είπε...

Καλή διασκέδαση και επιτυχία! Ωραίο κομμάτι να αρχίσει κανείς τη μέρα του :)

notiv είπε...

Γμτ! Είμαι πολύ μακριά! Καλή διασκέδαση πάντως ;)

Benikos place είπε...

Kalh epituxia kai kalh diaskedash prokoph, auto to talento sou den to xerame.
Na pernas kala.

Prokopis Doukas είπε...

@yb: Δεν πειράζει, στο επόμενο στην Αθήνα... :-) Το λάθος συνελήφθη και διορθώθηκε αμέσως, με τη βοήθεια συνbloggers..

@scalidi: Ευχαριστώ! Καλός ο Barry, ε; Να μην ξεχνάμε και την ηλικία μας... ;-)

@notiv: Ευχαριστώ! Next time.. :-)

@Benikos place: Α, είναι το "πάθος" μου από μικρός - το λέω και δίπλα στο προφίλ. Ευχαριστώ, επίσης!

mermyblue είπε...

αναμένουμε αυτό των Αθηνών καθότι η Σαντορίνη μας πέφτει λίγο μακρυά και θέλουμε και εκεί την ίδια απόδοση !
μόνο να μας ενημερώσεις εγκαίρως για να δώσουμε το παρόν :)

Sue G. είπε...

θα ρωτούσα αν θα υπάρξει διαδικτυακή αναμετάδοση αλλά εφόσον το επόμενο θα είναι στην Αθήνα.... Καλή διασκέδαση, απόψε!

ΥΓ: Ναι, είναι αλήθεια ότι σε εμάς τους γέρους πρέπει που και που να μας θυμίζουν την ηλικία. Εάν βέβαια μας χρυσώνουν το χάπι με τέτοια μουσική.:-))))

scalidi είπε...

Ο πιο νέος άνθρωπος που ξέρω, σε αντιλήψεις, φρέσκο μυαλό και όρεξη για ζωή, ηλικιακά είναι 92 ετών και φίλος μου ;)Ιστορικός σκιτσογράφος στην εφημερίδα.

Αυτές οι φωνές είναι πέρα και πάνω από ηλικίες, όπως ο αγαπημένος μου Leonard Cohen.

ΞΕΝΗ είπε...

Εγω δεν θα είμαι εκεί αλλά αν κρινω απο την μουσική που βάζεις στο μπλογ τότε όσοι έρθουν εκεί θα καλοπεράσουν.
(Το εννοώ δεν κάνω κομπιμάν...)

Athena είπε...

Και στο GURU ωραία είχαμε περάσει. Μακάρι να το επαναλάβετε και στην Αθήνα.

Prokopis Doukas είπε...

Ευχαριστώ όλους! Ήταν ωραία...

ShareThis