Η βραδιά στο κηποθέατρο Παπάγου είναι ζεστή όσο πρέπει - και υπέροχη. Η απεργία μου δίνει την ευκαιρία να απολαύσω μια από τις ωραιότερες συναυλίες της χρονιάς. Ο Κωνσταντίνος, μπασίστας των
Burger Project, μου λέει εκστασιασμένος: “Τον βλέπεις αυτόν; Είναι o Charnett Moffett, ένας από τους δέκα καλύτερους κοντραμπασίστες στον κόσμο, αυτή τη στιγμή”...
Η μπάντα και το ύφος της Melody Gardot είναι αποκάλυψη. Πιο jazz και πιο εκλεπτυσμένη απ’ ότι περιμέναμε, με βάση τα δύο εξαιρετικά της άλμπουμ. Κοντραμπάσο, ντραμς, σαξόφωνο/φλάουτο, η ίδια στο πιάνο και η έκπληξη - ένας εξαιρετικός τσελίστας από το Βερολίνο. Θα μπορούσαν να παίζουν και contemporary music. Η ίδια άκρως γοητευτική, με κότσο τα χρυσά της μαλλιά, με μακρύ φόρεμα από το λαιμό ως κάτω, με εντυπωσιακά κομψή κίνηση, παρά το μπαστουνάκι. Μια “ηλικιωμένη” ντίβα 25 χρονών, όλο χάρη - και με το ατύχημα που της άφησε ζημιά στη σπονδυλική στήλη και τη φωτοφοβία να έχει μετατραπεί από αναπηρία σε πλεονέκτημα. Η φωνή ραγισμένη, εύθραυστη κι αυτή, σε απόλυτο ταίριασμα με το στυλ που έχει φτιάξει. Η γλώσσα όμως ροδάνι: Έκανε το (όσο έπρεπε ποσοτικά) κοινό να γελάσει πολλές φορές με τις παρλάτες της. Φεύγουμε με μια αίσθηση πληρότητας - και το “Over the Rainbow” στ’ αυτιά μας...
Σε αντίστιξη, οι δρόμοι είναι γεμάτοι με οθόνες. Η πόλη έχει αδειάσει, στο κέντρο δεν έχει εδώ και πολύ καιρό πια μποτιλιάρισμα - πόσο μάλλον όταν έχουν αρχίσει και οι άδειες. Το Σάββατο στο Μοναστηράκι, οι Ολλανδοί είναι μαζεμένοι κοντά στον Μπαϊρακτάρη του “σεμνά και ταπεινά” - και πανηγυρίζουν έξαλλα την πρόκριση των “πορτοκαλί” στον ημιτελικό. Το καλοκαιράκι είναι ωραίο τα βράδια, ότι θέαμα και να βλέπεις. Ότι;
Η ζωή μου αλλάζει προσωρινά, πρέπει για λίγο καιρό να ξυπνάω την ώρα που μέχρι τώρα κοιμόμουν. Η επαφή με την επικαιρότητα είναι αποκαρδιωτική. Η ιστορία με την “Αγρογή”, λίγο πριν κατατεθεί το Ασφαλιστικό στη Βουλή, βγάζει όλη την κουτοπονηριά των χειρότερων εκπροσώπων του πολιτικού συστήματος στη φόρα. Το βράδυ, η παράσταση στο Mega έχει τον τίτλο “Ο εξευτελισμός ενός παλαιοκομματικού”. Ο Σωτήρης Χατζηγάκης (απορώ γιατί εμφανίστηκε καν) προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, επιδεινώνοντας διαρκώς τη θέση του. Αδύνατο να υπερασπιστείς την εντελώς παράτυπη πρόσληψη 269 εργαζομένων, χωρίς καν αριθμό πρωτοκόλλου στο “διαγωνισμό”, με δεκάδες αποφοίτους λυκείου χωρίς προσόντα - και δεκάδες γιούς, ανηψιούς, κουμπάρους και μπατζανάκηδες βουλευτών στους καταλόγους της ντροπής. “Ήξερε κανείς τον Αύγουστο του 2009 οτι θα έχουμε εκλογές;” επιχειρεί να επιχειρηματολογήσει. “Και οι πέτρες” απαντά ψυχρά ο Παύλος Τσίμας...
Απορεί κανείς πώς (και πόσο) δεν έχουν καταλάβει την ένταση της απόρριψης από το εκλογικό σώμα, όταν επιμένουν σε αυτές τις δικαιολογίες. Είναι δυνατόν να μπαίνεις στο Μουσείο της Ακρόπολης και να ψηφίζουν όλοι στη Μεσσηνία, στην Αγρογή και να είναι μαζικά από τα Τρίκαλα και στο μετρό επίσης, αλλά από τη Ροδόπη; Επιχειρώντας να “σκληρύνει” τη γραμμή, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης μου απαντά επιθετικά, στην Πρωινή Ενημέρωη της ΝΕΤ, οτι η κυβέρνηση κάνει πολιτικές διώξεις, υπεραμύνεται του “δικαιώματος των ημετέρων” να προσλαμβάνονται και μιλάει για “ρατσισμό”! Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος με την παλαιότερη δήλωση του για τις προσλήψεις στο μετρό, επί εποχής του...
Άλλο ένα παράξενο καλοκαίρι είναι εδώ - ίσως το πιο δύσκολο από αυτά που έχουμε ζήσει. Οι Ολλανδοί πάνε τελικό κι εγώ για ύπνο. Τα όνειρα πού πάνε, όταν δεν τα βλέπει πια κανείς;
Update: Η Πόπη Διαμαντάκου γράφει στα "Νέα", για το κωμικό θράσος...
H φωτό είναι από το www.last.fm, η γελοιογραφία του Ανδρέα Πετρουλάκη από το www.kathimerini.gr και το εξώφυλλο από το www.amazon.com
Το post συνοδεύεται από το "Dream A Little Dream of Me", από το tribute στη μεγάλη Ella Fitzgerald, με τη φωνή της Καναδής Dianna Krall, που τραγούδησε στη Μαλακάσα, την Κυριακή.
Δοτικότητα
-
* «Να παίρνεις χωρίς έπαρση, να δίνεις χωρίς δισταγμό»*
*ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ *
«Η ανιδιοτελής, άδολη αγάπη δεν είναι μια συνθήκη που αφήνει περιθώρια
δεύτε...
Πριν από 11 ώρες
9 σχόλια:
Θα σας διηγηθώ μια ιστοριούλα: Το "βρώμικο" '89, μόλις "ΕΠΕΣΕ Ο ΦΑΥΛΟΣ",πρωτοσέλιδος τίτλος του "ΕΘΝΟΥΣ" του κ. Μπόμπολα, ανέλαβε εκείνη η αριστεροδεξιά, πλην ΠΑΣΟΚ, Κυβέρνηση! Στα Καταστήματα της Αγροτικής του Νομού Κορινθίας, για 3-4 Μήνες μετά, εμφανίστηκαν καμια σαρανταριά νέοι και νέες με ένα σημείωμα στο χέρι που έλεγε ,σε ελεύθερη μετάφραση "Ο φέρων το παρόν κερδίζει διορισμόν"! Έντρομοι οι διευθυντές προχώρησαν στους διορισμούς, αφού τα σημειώματα, έφεραν "βαριά" υπογραφή!Φυσικά, λίγους μήνες μετά απολύθηκαν όλοι για τους ίδιους, δίκαιους, λόγους που πρέπει να απολυθούς και οι της "ΑΓΡΟΓΗ"! Όμως,έλα που το ΠΑΣΟΚ του καταγγέλοντος κ. Πάγκαλου με το νόμο Πεπονή τους επαναπροσέλαβε!
Τι κάνουν τώρα; Μα, φυσικά, οι περισσότεροι είναι Διευθυντές Καταστημάτων της ATE bank!!!
Για την ιστορία, οι πρωταγωνιστές της ... ιστορίας μας, έμειναν στην ... ιστορία με την προσωνυμία "Τα Ποτάκια"!Ορίστε;
Με το τελείωμα του ποστ μου θύμισες μια αγαπημένη παιδική φωνούλα στο επίσης αγαπημένο 3ο: 'που πάει η μουσική, όταν δεν την ακούμε πια;'... :-)
Νομίζω ότι ζούμε ένα ενδιαφέρον καλοκαίρι προπαθώντας να επανεφεύρουμε τους εαυτούς μας. Αν καταφέρουμε κάτι, θα έχουμε καταφέρει πολλά. Όπως και να 'ναι, Χατζηγάκηδες και Στυλιανίδηδες πάντα θα υπάρχουν. Τους βγάζει αυτή η χώρα όπως βγάζει πορτοκάλια και ελαιόλαδο. Αλλά στο χέρι μας είναι να προτιμήσουμε άλλα 'προϊόντα' όταν έρθει η ώρα...
'Αψογος, άψογος, άψογος σε όλα...από τη Μέλοντυ μέχρι τον Χατζηγάκη και σία....αυτή είναι η Ελλάδα βέβαια ε;...του Χατζηγάκη, όχι της τζαζ...όπως έγραψα και στο Φέησμπουκ στο στάτους μου χθες : 'Οπου Αγρογής και πατρίς.
Καλή δύναμη στην υπόλοιπη πορεία της θητείας σου στην πρωινή ενημερωτική ζώνη ;-))
Αγαπητέ μου Προκόπη, το καλοκαίρι αυτό δεν είναι πιο παράξενο από τα προηγούμενα. Απλώς, είναι λίγο πιο "βαρύ", λόγω της όλης κουβέντας για τα μέτρα, τους μισθούς, τις συντάξεις, το ΔΝΤ και τα συναφή. Αυτό, ωστόσο, που με τρομάζει είναι αυτή η σχεδόν προκλητική άρνηση ορισμένων πολιτικών ταγών να καταλάβουν ότι η θυσθυμία των πολιτών μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε βουβή οργή, με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Ο Χατζηγάκης, ο Στυλιανίδης και οι λοιπές δυνάμεις είναι τόσο "παλιοί" ή "εργαστηριακοί" που δεν καταλαβαίνουν ότι με το να υπερασπίζονται τα ΣΚΑΝΔΑΛΑ της "Αγρογής", του Μετρό, κλπ, ανάβουν τα "φυτίλια" της οργής μας. Κρίμα που, παρά τα χρόνια και την εμπειρία τους, δεν καταλαβαίνουν...
Μμμ ήταν μια γλυκιά και ιδιαίτερη βραδιά, δεν μπορω να την κατατάξω ακριβώς ...εντυπωσιάστηκα απο τους μουσικούς κυρίως και μ'άρεσε που μιλούσε, τα λόγια της με επανέφεραν στην πραγματικότητα των 25 της χρόνων Και ήταν όπως το λες μια "ηλικωμένη" 25χρονη ντίβα και σέξυ θα προσέθετα.
Οσο για τα λοιπά... όλα είναι γνωστά στις τοπικές κοινωνίες ωστόσο, είτε γίνουν είτε όχι ευρύτερα γνωστά και στηρίζονται στην ανοχή τους. Να μην έχεις αμφιβολία οτι στα Τρίκαλα όλοι γνώριζαν τις κινήσεις Χατζηγάκη, ποιούς, πότε και πόσους θα βόλευε (και όχι αναγκαστικά μόνο με την υπόθεση ΑΓΡΟΓΗ)...Ο Σαμαράς λίγο πριν το τέλος δεν μετέφερε τον ναο του Επικούρειου Απόλλωνα απο αρμοδιότητα Ηλείας σε Μεσσηνίας; Η πολιτική λειτουργεί ως δούναι και λαβείν με την προκάλυψη ωραίων λόγων και ψεμάτων και δεν το βλέπω να αλλάζει ...
Τι να πω, σκούρα και μαύρα τα πράγματα, ευτυχώς που υπάρχει το καλοκαίρι, η τέχνη, το φεστιβάλ Αθηνών :-)
@"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ": Αν δεν κάνω λάθος, το μεγαλύτερο σουξέ της αγαπημένης τραγουδίστριας του ιδρυτή ήταν το "Ιστορία μου, αμαρτία μου"... :-)
@Γεράσιμος: Εννοείται οτι από αυτό είναι εμπνευσμένη η φράση... :-)
Όχι, μπορούν να εξαφανιστούν - κι εννοώ το ανερυθρίαστο της υποστήριξης του ρουσφετιού. Εμείς τους συντηρούμε...
@Irini Vergopoulou: Ευχαριστώ! Κι όμως, θα μπορούσαμε να έχουμε περισσότερη αισθητική, παντού...
@Khlysty: Γκρεμίζεται ο κόσμος τους - και προσπαθούν να γαντζωθούν...
@yb: Ευτυχώς! Μιλάω για την τελευταία φράση.. ;-)
Πόσο όμοιες "ιστορίες" που με τα χρόνια επαναλαμβάνονται συνεχώς απο τους Πράσινους και τους Βένετους.
Δίκιο έχει ο Σαλωνίτης στο σχόλιό του για τα Ποτάκια...
@Penelope: Ναι, μόνο που τελευταία παράγινε το κακό. Το λέω εκ προσωπικής πείρας, με το φαγοπότι στην ΕΡΤ. Και κυρίως παράγινε η ανερυθρίαστη παραδοχή του! Άκου "ρατσισμός"...
Είναι πολύ απλό, παράγινε το κακό, γιατί υπάρχει ατιμωρησία!
Στην Ελλάδα του "έεεελα μωρέ",ουδείς πολιτικός,τιμωρείται στην ουσία, για οποιοδήποτε αδίκημα κατά των πολιτών και αν διαπράξει!Αν ΤΩΡΑ δε γίνει κάτι, δεν υπάρχει ελπίδα!...
Δημοσίευση σχολίου