ΠΡΟΣ: Τ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ι. ΠΑΛΤΟΓΛΟΥ Ο.Ε.
Σικελίας 6 Γλυφάδα
detox@tellas.gr
29.06.09
Κύριοι,
Είμαι ένας από τους (πολλούς υποθέτω) πελάτες σας, που αγόρασαν εισιτήριο για τη δεύτερη μέρα του φεστιβάλ Ejekt, για να παρακολουθήσουν τη Lauryn Hill.
Μετά την ανακοίνωση της ακύρωσης της εμφάνισης της, επικοινώνησα με το τηλέφωνο που αναγράφεται στα εισιτήρια - τρεις ημέρες πριν από τη συναυλία. Ένας κύριος μου απάντησε οτι θα εκδοθεί "σήμερα-αύριο" ανακοίνωση για το πού θα εξαργυρωθούν τα εισιτήρια όταν ρώτησα "πού", μου απάντησε "στα διάφορα μουσικά sites".
Έκτοτε, δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση στο internet για το θέμα αυτό. Το πιο ανησυχητικό όμως είναι οτι δεν απαντάει κανένα από τα δύο τηλέφωνα της εταιρείας σας (210-9625105, 210-9625882), που έχω στη διάθεση μου.
Έχουν περάσει δεκαπέντε ημέρες, από την πρώτη και μοναδική επαφή που είχα τηλεφωνικά μαζί σας. Η μη επαγγελματική σας στάση με βάζει σε υποψίες και για την επόμενη διοργάνωση σας, τη συναυλία του Paul Weller, για την οποία επίσης έχω αγοράσει εισιτήρια.
Παρακαλώ να μου γνωρίσετε άμεσα πού και πότε θα γίνει η εξαργύρωση των εισιτηρίων του Ejekt.
Προκόπης Δούκας
Όσο ειδοποίησαν εσάς, άλλο τόσο ειδοποίησαν και μένα.
Από την εποχή του αείμνηστου Σαχπασίδη, που είχε ιδρύσει μια από τις πρώτες επαγγελματικές εταιρείες συναυλιών στην Ελλάδα, τη Half Note productions (καμία σχέση νομίζω με το ομώνυμο jazz club), η ιστορία είναι πάντα η ίδια: Υπάρχουν μερικοί επαγγελματίες – και υπάρχει και ο “σωρός”.
Διάφοροι τυχάρπαστοι – “εξεγερμένα νιάτα” ή μη – φτιάχνουν μια εταιρειούλα της αρπαχτής, χωρίς κανέναν έλεγχο, χωρίς προδιαγραφές, χωρίς τίποτα. Στήνουν μια-δυό συναυλίες το χρόνο, ταλαιπωρούν τον κόσμο, εξαφανίζονται όταν έχουν χρέη, παραμένουν “μπαταχτσήδες” όλο το χρόνο – και του χρόνου πάλι τα ίδια.
Το χειρότερο όμως είναι οτι διοργανώνουν συναυλίες χωρίς καμία προδιαγραφή ασφαλείας – εκεί ακριβώς που χρειάζεται περισσότερο: Στη μαζική συγκέντρωση μερικών χιλιάδων ανθρώπων, σε χώρους συχνά ακατάλληλους, εκεί όπου ένα μικρό “τσαφ” μπορεί να φέρει την καταστροφή και να κινδυνεύσουν ζωές. Έχω ακούσει άθλιους, εντελώς μη επαγγελματίες “μπράβους”, να σου απαντούν “Σιγά τώρα, πώς κάνεις έτσι”, όταν άνθρωποι είναι έτοιμοι να ποδοπατηθούν σε υπόγεια της Βουλιαγμένης. Έχω δει εντελώς ακατάλληλη φύλαξη, ξύλο και καυγάδες όταν οι τζαμπατζήδες κάνουν “ντου”. Έχω δει πολλές φορές να μην εγγυάται την ασφάλεια μου κανείς – και απορώ πώς ο συναυλιακός χώρος δεν έχει θρηνήσει θύματα μέχρι τώρα, όπως έχει συμβεί στον ποδοσφαιρικό. Και όλα αυτά βεβαίως, με πανάκριβα εισιτήρια, γιατί η Ελλάδα είναι "έξω από το δρόμο" των ευρωπαϊκών τουρνέ...
Με τους συγκεκριμένους έπρεπε να το είχα καταλάβει: Όταν δεν ξέρεις να γράψεις πάνω στο εισιτήριο σωστά το όνομα της καλλιτέχνιδας που πρόκειται να φιλοξενήσεις – και γράφεις Laurin αντί Lauryn – τότε σίγουρα δεν κάνεις για τη δουλειά...
Υ.Γ. 1: Ετοιμαζόμουν - σε αντίστιξη – να δώσω το παράδειγμα άλλης εταιρείας: Χτυπάει το κινητό, ευγενέστατος νεαρός με ενημερώνει οτι η συναυλία της Joss Stone άλλαξε χώρο, δεν θα γίνει στον Λυκαβηττό, θα γίνει στο Παλλάς και να πάω να αλλάξω τα εισιτήρια μου. Μόνο που ξέχασε να μου πει οτι η συναυλία αναβάλλεται για τις 2 Οκτωβρίου – και μέχρι τελευταία στιγμή ετοιμαζόμουν αμέριμνος να την απολαύσω στις 29 Ιουνίου!
Υ.Γ. 2 Πραγματική αντίστιξη: Η συναυλία tribute στη Nina Simone. Εξαιρετική διοργάνωση (με μόνο μελανό σημείο τα πολύ ακριβά εισιτήρια), υπέροχη βραδιά με πανσέληνο και 4 εξαιρετικές ντίβες στη σκηνή, με τη μπάντα της αξέχαστης Nina Simone.
H κόρη της Celeste ήταν η πιο “τσαπερδόνα”, με το λιγότερο “βάθος” όμως. Η Liz Wright μου επαναβεβαίωσε την εντύπωση από τη συναυλία στο Gazarte οτι είναι μια πολύ μεγάλη καλλιτέχνις – ήταν η πιο “εσωτερική” και αισθαντική. Η Αφρικανή Angelique Kidjo, με την “ξύλινη” φωνή-καμπάνα και το σκληρό πρόσωπο ήταν η πιο πειστική όταν τραγουδούσε για τη σκλαβιά και τη μαύρη γυναίκα. Και τέλος η κορυφαία “Big Mama” Dianne Reaves ήταν η πιο εντυπωσιακή σε παρουσία, ταμπεραμέντο και φωνή. Μαγική βραδιά – ειδικά στο φινάλε, με τις τέσσερις για ένα μοναδικό τραγούδι, στη σκηνή.
Στιγμές της βραδιάς, το “I Put A Spell On You”, τα κορίτσια και τα αγόρια που χόρευαν μπροστά στη σκηνή – κι ένα παλικάρι σε αναπηρικό καροτσάκι, που μέσα στον ενθουσιασμό του και τη χαρά του που παρίστατο σε αυτό μαγικό ακρόαμα, σηκώθηκε να χορέψει για λίγο, στηριζόμενος στους φίλους του...
Υ.Γ. 3 Για “εικόνα" από άλλες συναυλίες - και ειδικά από τον Carlos Santana, για τον οποίο έχουν εκτενές φωτογραφικό αφιέρωμα ο Τσαλαπετεινός και η Roadartist, περιμένω τη δική σας συνεισφορά...
Η φωτό από το φεστιβάλ του Woodstock (1969) είναι από το http://www.landyvision.com και το εξώφυλλο από το www.amazon.com
To post συνοδεύεται από το ωραιότερο (ίσως) κομμάτι ενός ρηξικέλευθου δίσκου από έναν θρυλικό καλλιτέχνη του blues και της rock, τον Eric Clapton. O μεγάλος Βρετανός κιθαρίστας, που είχε παίξει και στην Ελλάδα με ελληνικά συγκροτήματα - άγνωστος ακόμα - λίγο πριν τη χούντα, έκανε μια θαυμαστή καριέρα. Οι φανατικοί θαυμαστές του φώναζαν στις συναυλίες "Give God a solo"!
Παρά την απίστευτη τραγωδία με το θάνατο του 5χρονου γιού του, στάθηκε όρθιος και εξακολουθεί και σήμερα να αποτελεί ένα από τα σύμβολα της rock μουσικής. Το "Unplugged" ίσως είναι το πιο γνωστό από μια σειρά άλμπουμ, που ηχογραφήθηκαν στα studio του MTV, χωρίς ηλεκτρικά όργανα και ενισχυτές.
Το ΚΑΣ ενέκρινε τελικά τη συναυλία της Άννας Βίσση (!) που επιθυμεί να αποτινάξει το σκυλάδικο προφίλ της στο Ηρώδειο, με ρεπερτόριο Θεοδωράκη (!!!), Χατζιδάκη (!!!) - και Καρβέλα... Και της το επέτρεψαν. Ευτυχώς που ενέκριναν και τη συναυλία του Eric Clapton, στις 2 Οκτωβρίου...
You would have loved to see this, Ali.
-
This is photo that Ali Mustafa posted shortly after he arrived in Aleppo to
cover the revolution in 2013. He was killed by Assadist goons a few months
later.
Πριν από 1 εβδομάδα
9 σχόλια:
Ξεχνάς τα περυσινά με τον James Blunt; Από τις πολύ λίγες περιπτώσεις καλλιτέχνη, ο οποίος θα εμφανιζόταν στη χώρα μας βρισκόμενος ακριβώς στο κορυφαίο σημείο της καριέρας του και μια μέρα πριν την 1η συναυλία του η brilliant Δημοτική Αρχή σφράγισε το Θέατρο Λυκαβηττού για εσπισκευές! Και δε γνωρίζω βρε παιδί μου, αν στη θέση του Blunt βρισκόταν ο Χατζηγιάννης ή η Βανδή, θα το σφράγιζε ο Δήμος το θέατρο...
ΕΛΕΝΑ
Θα συμφωνήσω με τους μπράβους, που αναφέρετε: "Σιγά τώρα, πώς κάνεις έτσι"...
Πρώτη φορά είναι που ο Έλληνας αντί να δουλέψει σωστά, παίζει με το... καλαμάκι του φραπέ;
Ποτέ δεν κατάλαβα βέβαια για ποιό λόγο σ'αυτή τη χώρα πρέπει να κάνει κανείς ή το ένα ή το άλλο και όχι να τα συνδυάζει...
Εν προκειμένω, υποστηρίζω την ασχολία των υπ(αν)ευθύνων με το καλαμάκι τους. Ξέρουν να το κάνουν πολύ καλύτερα...
Μελίνα,24
@Έλενα: Όχι βέβαια, δεν το ξεχνώ. Εκεί όμως μπλέκεται κι ακόμα ένας "βλαπτικός παράγων": ο Δήμαρχος Αθηναίων που τα έβαλε με τη μόνη επιτυχία αυτής της κυβέρνησης, το διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών Γιώργο Λούκο...
@Μελίνα: Μα άμα έχεις μάθει στο "χύμα", προτιμάς να παίζεις με το καλαμάκι σου...
Μα με την ίδια "έλλειψη προδιαφραφών" λειτουργούν πάρα πολλά μαγαζιά "κανονικά" και όλο τον χρόνο, χωρίς άδεια αλλά με μπράβους και με παρκαδόρους για τα πεζοδρόμια και δεν θα ήταν έτσι με τους τυχάρπαστους των δυό συναυλιών του καλοκαιριού;
Και ασφαλώς το φεστιβάλ αθηνών αναγεννήθηκε κυριολεκτικά με τον Γ. Λούκο , αποτελεί την εξάιρεση στον κανόνα δυστυχώς...
Πέρυσι εντόπισα κάποια δυσλειτουργία στον τρόπο διάθεσης εισιτηρίων για μια παράσταση (άλλα έλεγε το site και άλλα ίσχυαν, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να βρω πλέον εισιτήριο για μια παράσταση που με ενδιέφερε) και έστειλα e-mail στο φεστιβάλ, κυρίως γιατί το έβλεπα σαν μια παραφωνία στη συνολικά εξαιρετική δουλειά που κάνουν και μην περιμένοντας ούτε καν απάντηση.
Και εξεπλάγην ...μου απάντησε ευγενέστατα μέσα σε μια ώρα η αρμόδια, ευχαριστώντας με που μπήκα στον κόπο, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα και λύνοντάς το, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, για τις επόμενες παραστάσεις τέτοιου είδους και προσφέροντάς μου κιόλας εισιτήριο για το ίδιο βράδυ !!! (αυτό το τελευταίο δεν το βρήκα και πολύ δίκαιο αλλά ομολογώ οτι πήγα μετά χαράς)
Δεν Ξέρω αλλά με τις συναυλίες δεν τα πάμε και πολυ καλα, μια τα ακριβα εισιτηρια, μια οι απαραδεκτες διοργανωσεις. Παραθέτω ένα σχετικό αρθρο στην Ελευθεροτυπια μιας προηγουμενη κυριακης http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=57821 . Οντως εχουν μαζευτει πολλοι τυχαρπαστοι στον χωρο, κονταροχτυπιουνται για το ποιος θα κλείσει τον καλλιτεχνη και τους ανεβαζουν το κασέ. Αλλα και οι παλαιοτεροι (didi music) δεν τα παει και τοσο καλα σε θεματα οργανωσης. Απο τις φετινές συναυλίες λυπήθηκα πολυ που έχασα το cosmos festival, το συναυλιακο μπατζετ δεν αντεχε, έχασα ομως μια πολυ καλη συναυλια με αψογη οργανωση, και συγκροτηματα που χαιρεσε να βλέπεις live. Πολύ ωραία ήταν και στην γιορτή της μουσικής ο Shantel, πληθος κόσμου χόρευε χαρούμενος αλλά ήρθε η αστυνομία και ωρα 00¨30 διέκοψε την συναυλία μόλιες είχε βγει το συγκροτημα διότι η ώρα ήταν περασμένη, την ωρα που τα μαγαζια που βρίσκονται διπλα στην πλατεία δεν σταματούν την μουσικής τους παρά μόνο τις πρωινές ώρες, αλλά εκεί η αστυνομία και ο οποιοσδήποτε έλεγζος είναι απων!!!
θα συμφωνήσω απόλυτα για τις διοργανώσεις συναυλιών στην Ελλάδα!είναι επιοικώς απαράδεκτες και μετά γιατί δεν έρχονται μεγάλοι καλλιτέχνες αναρωτιόμαστε!ε μα για ν ταλαιπωρηθούν??νομίζω κορυφαία στιγμή φέτος ήταν το rockwave το οποίο ομολογουμένως είχε ανακοινώσει φοβερές συναυλίες και μεγάλα ονόματα αλλα για μια ακόμη φορά ο κόσμος ταλαιπωρηθηκε και οι περισσότερες συναυλίες ακυρώθηκαν για ψιλου πηδημα κατα εμε.γιατί οκ ναι έβρεξε τισ μερες εκείνες αλλά μια σοβαρή διοργάνωση δεν μπορεί ν τα προβλέψει αυτά??σε άλλεσ χωρες γιατί δεν υπάρχουν προλήματα???αμαν μαυτην την χωρα πια...
@yb: Μα γιατί το φεστιβάλ είναι καλοοργανωμένο και σέβεται τον θεατή του. Κι όμως αυτό είναι το σωστό - να σας αποζημιώσει και με το παραπάνω. Εγώ θα σας προσέφερα κι άλλα εισιτήρια... :-)
@Ωρίων Δ': Όλα αρχίζουν από την έλλειψη προδιαγραφών και ελέγχων - από μια διεφθαρμένη πολιτεία...
@monkeys: Προβλήματα υποθέτω υπάρχουν παντού - ο τρόπος αντιμετώπισης τους είναι που κάνει τη διαφορά...
Τι μου θυμίζεις...
Εκτός από την εμπειρία της Μαλακάσ-ας με τους Depeche Mode, μια από τα ίδια ήταν και το Rockwave.
Φίλος στην είσοδο με το απόκομμα των 50 περίπου ευρώ για τους Placebo κτλ, μένει άφωνος όταν ακριβώς μπροστά του ένα ζευγάρι περνάει με εισιτήριο "ελευθέρας-τζαμπέ" γιατί ο γνωστός "χτιστός" έκανε τα στραβά μάτια. Για να μην πω τι γίνεται με τα εισιτήρια χορηγών-ημετέρων.
Έγραψες για οργάνωση...στη χώρα του "χύμα κι ό,τι κάτσει". Με αυτόματο πιλότο πάμε και στις συναυλίες μας.
υγ. Σαν να σε πήρε το μάτι μου...
Από τις πιο μαγευτικές συναυλίες που έχω παρακολουθήσει μέχρι σήμερα. Αν και η Kidjo είναι η αδυναμία μου. Κουβαλάει τη γυναίκα της Αφρικής μέσα στη φωνή της.
Καλό Σαββατοκύριακο...puttin a spell ;)
@the muppet show girls: Ναι, όλο εκεί είστε κι όλο δεν εμφανίζεστε.. :-)
Δημοσίευση σχολίου