Δεν μου αρέσουν οι λιμουζίνες - και ειδικά κάποιες συγκεκριμένες μάρκες, οι οδηγοί των οποίων (έχω παρατηρήσει) είναι ιδιαίτερα αγενείς, αντικοινωνικοί και "νεοπλουτέ-μπαρόκ" στη συμπεριφορά τους.
Αντιθέτως, μου αρέσουν τα μικρότερα αυτοκίνητα (αν και σε μερικά δύσκολα χωράω) με "τύπο". Και ειδικά αυτά που έχουν ιστορία - ακόμα περισσότερο όταν "αναβιώνονται" με επιτυχία, σε σύγχρονες εκδόσεις. Άνοιξη λοιπόν, η καλύτερη εποχή για βόλτες και ταξίδια - ας φύγουμε για λίγο από την πολιτική και την οικονομία (είναι η καλύτερη εποχή να αγοράσει κανείς αυτοκίνητο και όχι να πουλήσει - οι προσφορές είναι όλο και πιο ελκυστικές) και ας δούμε μερικά μικρά "κουκλιά" με ιστορία...
Το "πεντακοσαράκι" της Fiat επανήλθε θριαμβευτικά, ως το "απόλυτο αυτοκίνητο πόλης", με τα άσπρα του τιμόνια κλπ. - προτεινόμενο χρώμα το ζαχαρί...
New entry: To Lancia Y, άξιος εκπρόσωπος της ιταλικής σχολής, ώσπου να εμφανιστεί το από πάνω (να κρατάμε και τις ισορροπίες)...
Το Mini, που φτιάχνεται πια από τη ΒΜW, είναι το αγαπημένο πολλών - και έχει και την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του, ειδικά στην έκδοση Cooper S.
Απολαυστικός πρωταγωνιστής του remake του "Italian Job".
Ακόμα και το new Beetle, που δεν θεωρείται και πολύ καλό αυτοκίνητο - και δεν είχε την επιτυχία του ιστορικού "σκαραβαίου", είναι πολύ γλυκό.
Ας πάω τώρα σε κάτι μεγαλύτερο (σε μηχανή και ιπποδύναμη) το προηγούμενο μοντέλο του Audi TT, που αναβίωσε το θρυλικό όνομα τoυ NSU TT - στη roadster (διθέσιο cabrio) έκδοση. Ι love κουκούλες - αλλά κατεβασμένες...
Το Golf GTI είναι το πιο δυνατό και καλά "δεμένο" hatchback, αδιαλλείπτως εδώ και 35 χρόνια - δημιουργός μιας ολόκληρης κατηγορίας!
Και τέλος, το Audi S3 είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία των "μικρομεσαίων", με 265 άλογα, από 2.000cc - ονομάζεται και "φονέας γιγάντων"...
(Βεβαίως, οι "στυλάτες αναβιώσεις" και οι εξαιρετικές ιπποδυνάμεις/οδικές συμπεριφορές στοιχίζουν δυστυχώς ακριβά...)
Γιατί δεν "ψηφίζετε" την προτίμηση σας;
Οι φωτό είναι από τα http://www.gizmodiva.com, www.h2rdesign.com/ proyectos.htm, http://www.motorpasion.com, http://en.wikipedia.org, www.edmunds.com
Το post συνοδεύεται από ένα τραγούδι για τον "καθημερινό έρωτα" από τους Jamiroquai (o Jay Kay είναι λάτρης των Ferrari!) και το "Mini" του επίσης βρετανικού acid-jazz συγκροτήματος των Corduroy.
Δοτικότητα
-
* «Να παίρνεις χωρίς έπαρση, να δίνεις χωρίς δισταγμό»*
*ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ *
«Η ανιδιοτελής, άδολη αγάπη δεν είναι μια συνθήκη που αφήνει περιθώρια
δεύτε...
Πριν από 2 ώρες
22 σχόλια:
Χαίρομαι που βλέπω και το δικό μου αυτοκίνητο στη λίστα σου: Golf GTI, 2008. Ιδού και μια φωτό του.
Καλή άνοιξη!
Τα 3 πρώτα είναι.. όλα τα λεφτά!!
Αν μπορούσα να αγοράσω κάποιο τώρα, ένα από αυτά θα έπαιρνα.. Καλημέρα!
Θα ψήφιζα το Mini αλλά είναι πολύ μεγαλύτερο και διαφορετικό από το μικρό που είχα συνηθίσει. Οπότε, κατευθείαν παιδική ηλικία: Cinquecento!
Προσωπικά το ρίχνω μονοκούκι στο FIAT. Τρελό και αλλοπρόσαλλο, όπως όλοι οι μεσόγειοι, όμως παραμένει σταθερή αξία μέσα στο χρόνο.
Υ.Γ: Κύριε Δούκα, συγχαρητήρια για τις μαντικές σας ικανότητες! Μετά τους Cohen & Bacharat, σήμερα επανέρχεστε με τον Θεούλη Jamiroquai. Φαντάζομαι πως μπορείτε να διαβάζετε και τη σκέψη μας... :-)
ΕΛΕΝΑ
το προηγούμενό μου το VWGTI...υπέροχο!
τώρα δεν θέλεις να ξέρεις...άστο, πάντως όχι τζιπ, με τίποτε! πάντα στυλάτο!
λατρεύω τον παλιό σκαραβαίο, το πρώτομου, χιλιομεταχειρισμένο και πορτοκαλί!
μου ξύπνησες θύμησες..
καλή βδομάδα! και καλές διαδρομές με...σκάφη που αγαπάμε!
Θα μου επιτρέψετε να πάρω το cooperάκι όπως είναι και να αποδράσω προς άγνωστη κατεύθυνση;
Καλημέρα Προκόπη!
υπό την έννοια των καλλιστείων και άρα της εξωτερικής και μόνο εμφάνισής τους, το new beetle είναι απόλυτα και άμεσα ερωτεύσιμο.
To φιατάκι είναι το αγαπημένο μου, αλλά Προκόπη με τον παγετώνα που έπεσε στην τσέπη μου, το πρόστιμο που με περιμένει για τον ημιυπαίθριο που ανακάλυψα όψιμα ότι στέγασε από τα θεμέλια της πολυκατοικίας ο μηχανικός στο διαμέρισμά μου και ποιος ξέρει τι άλλο, θα μείνω με το τζιπάκι μου που με πάει μια χαρά μέχρι τα Ζαγοροχώρια (μη σου πω και μέχρι Βαρκελώνη).
Μ' αρέσει που έχετε άποψη - και για τα αυτοκίνητα...
:-)
@λιθοξόος: Α, όχι μόνο όμορφα "βλαμμένα" - πρέπει να απαντάει και στις ερωτήσεις... :-)
καλημέρα και καλή εβδομάδα!
δαγκωτό fiat 500αράκι! είμαι εδώ και πολλά χρόνια με ένα cinquecento, το κλασσικό κίτρινο σπόρτιγνκ και δεν το έχω μετανοιώσει στιγμή.
μου αρέσει κ εμένα ο χαρακτήρας στα αυτοκίνητα και επίσης, έχω αδυναμία στα μικρά.
το ονειρεύομαι και ελπίζω να το πάρω σύντομα
(αν και μου έκαναν παράπονα ότι οι χώροι του δεν είναι καλοί)
Ε, σε επίπεδο ακαδημαϊκής κουβέντας, ψηφίζω το Mini... (μου άρεσε και το ρημέηκ :)
ε, αυτό που διάλεξα δεν απαντάει σε όλες.
αλλάζω.
το golf, σε μπλε σκούρο (ηλιοκαμένο).
Αν και η πρώτη περίοδος της αυτοκινητιστικής μου ζωής κύλησε πάνω στα στωικά φτερά ενός αειθαλούς σκαραβαίου, δεν θα δώσω την ψήφο μου στον επίδοξο μιμητή του (μιας και η πρώτη αγάπη είναι και παντοτινή!), αλλά στο θεϊκό Audi TT με κλειστά μάτια! :-)
Υ.Γ. Αυτό το μπλογκ έχει τις σωστές δόσεις "ελαφρών" και "σοβαρών" θεμάτων τελικά :-)
@mermyblue: A, οι χώροι είναι ένα πρόβλημα σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα - αλλά, μπρος τα κάλλη τι 'ναι ο πόνος. Αλλιώς πάρτε ένα κορεάτικο... :-)
@Φλώσσυ: Μα και το ΤΤ (αγαπημένο μου επίσης) ένας "πατημένος" σκαραβαίος είναι...
(το ίδιο είναι και οι Porsche 911 - άλλωστε ο σχεδιαστής του σκαραβαίου ήταν ο Ferdinand Porsche). Αλλά τι "σκαραβαίος" όμως... :-)
Λοιπόν θα διάλεγα το Mini που έχει καλή οδική συμπεριφορά και είναι και στιλάτο και την επόμενη μέρα θα το έβαζα στο πλοίο, δεν πιάνει και πολύ χώρο, και θα πήγαινα να επαναλάβω ένα ταξίδι που έκανα πριν από χρόνια.
Άνοιξη καιρός για αποδράσεις,με ή χωρίς καινούργιο αυτοκίνητο, χώρια που πλησιάζουν και οι διακοπές του Πάσχα!
Τώρα έπιασες φλέβα...Mini cooper!Το πρώτο μου αυτοκίνητο για να πηγαινοέρχομαι στο πανεπιστήμιο που έλεγε και ο μπαμπάς!Στο μεταξύ τα σαββατοκύριακα, σχεδόν ολόκληρη η ομάδα του Βόλλευ, στριμωγμένη να πορεύεται προς τη νίκη..Μετά ήρθε ο σκαραβαίος!Που με έβγαλε ασπροπρόσωπη ακόμα κι όταν του ζήτησα (ούσα πέντε μηνών έγκυος)να με οδηγήσει με ασφάλεια σε ένα συνέδριο στα Γιάννενα..Ξανάμπαινα ευχαρίστως σε ένα από δαύτα..
Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ! δεν θα το αντέξω!
καλύτερα να σκευρώσουν οι πίσω!
ετσι είναι η ζωη, άδικη :)
Μπορώ να επιλέξω εκτός των προαναφερθέντων;
Αν ναι: Nano της Tata Motors ! Στα 624 κυβικά, δικύλινδρη μηχανή, 36 καθαρόαιμα Ινδικά άλογα, τελική 104 χιλ/ώρα, χωρίς υδραυλικό τιμόνι και ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς κλιματισμό αλλά μικρό και ευέλικτο, σε 55 χρώματα και μόνο 100. 000 ρουπίες! Εντάξει ίσως χρειαστεί λόγω ύψους να κάθομαι στα πίσω καθίσματα βγάζοντας τη θέση του οδηγού και εκτός από τη ζώνη να φοράω και κράνος…
Αν όχι: Θα μείνω με το Kona Smoke
@Τσαλαπετεινός: Και χωρίς αερόσακους. Και όπως πολλά "ανατολικά" προϊόντα, χωρίς βεβαιωμένα στάνταρντ ασφαλείας - όχι ευχαριστώ! :-)
Εγώ -αν και φαν των τζιποειδών, λόγω λατρείας στα ελληνικά βουνά- στο αυτοκίνητο πόλης ψηφίζω vintage: θα διάλεγα κάτι ανάμεσα σε σκαραβαίο (για το στυλ και την ανοιχτή του κουκούλα) και σε πεντακοσάρι (για την μεγάλη του ηλιοροφή).
Πάντως και το Smart δεν είναι καθόλου κακό...
@Μ.Σεμέλη: Μη μου προτείνετε "σκοτώστρες"... :-)
Δημοσίευση σχολίου