18.12.09

Χριστουγεννιάτικος "Παράδεισος"

Ρεζίλι παγκοσμίως θα γίνω, το ξέρω, με αυτή τη φωτογραφία. Αλλά έτσι το εμπνεύστηκαν τα παιδιά που έχουν το Pairidaeza στην πλατεία Καρύτση, δίπλα ακριβώς από τον Παρνασσό (έχει και πολύ ωραίο φαγητό, που φτιάχνει ο Στέφανος), έτσι έγινε: Με "αμφίεση δελτίου" στα decks. Αλλά μόνο στη φωτογραφία - εγώ θα σας περιμένω μετά τα ψώνια σας, με "φυσιολογική" εμφάνιση και πολύ ωραίες (ελπίζω) μουσικές, μεχρι τις 10 το βράδυ...



Υ.Γ. Pairidaeza σημαίνει "Παράδεισος" στα περσικά. Και στον Παράδεισο χορεύουν...




To εξώφυλλο είναι από το http://analepsis.files.wordpress.com

To post συνοδεύεται από την χαρακτηριστική φωνή της Αμερικανίδας Eartha Kitt, στην μεγαλύτερη της επιτυχία.

buzz it!

40 σχόλια:

greekgaylolita είπε...

Δεν ειναι κακο;-)

Meropi είπε...

Αν κατάλαβα καλά Προκόπη μου, θα θυμηθείς μια παλιά σου τέχνη "κόσκινο" αύριο. Δηλαδή αυτή του DJ. Έτσι είναι?
Καλή σου επιτυχία. Και η φωτο μούρλια!!!

greektrick είπε...

Πάντως με τον Αγ. Πέτρο δεν μοιάζεις

N.Ago είπε...

θα σε ακούσουμε! :)

Ανώνυμος είπε...

θα 'τους την πείτε' δηλαδή :-)

κρίμα που βρισκόμαστε τόσο μακριά

Κ.Κ.Μ.

Prokopis Doukas είπε...

@greekgaylolita: Ελπίζω να είναι απλώς σουρεαλιστικό και όχι κιτς... :-)

@Meropi: Η παλιά μου τέχνη, ακριβώς. Όχι και τόσο παλιά δηλαδή, απλώς πιο "αραιή"...

@greektrick: Ευτυχώς.. :-)

@N.Ago: Καλώς να έρθετε..

@Κ.Κ.Μ.: Πόσο μακριά;

Ανώνυμος είπε...

πολύ

αν ξεκινούσα τώρα , με ανοιχτά Τέμπη θα έφτανα την ώρα που θα καθάριζαν το μαγαζί :-D

Κ.Κ.Μ.

yb είπε...

μμμ...... ωραιότατα !!! να λοιπόν που κάτι έγινε, θα σας επισκεφτούμε νωρίς :-)

ΥΓ αμφίεση δελτίου; όχι ακριβώς...

Prokopis Doukas είπε...

@Κ.Κ.Μ.: Κάτι σε Γερμανία μου κάνει αυτό... Τόσο μακριά;

@ yb: Τέλος πάντων, look δελτίου.. :-)

Μαρία Δριμή είπε...

Είναι η πάλαι ποτέ "Στροφιλιά"; Ήταν το πιο αγαπημένο μου στέκι. Αν μπορέσω, θα έρθω να σε ακούσω.
Καλή επιτυχία!

Prokopis Doukas είπε...

@Maria Jose: Α, δεν ξέρω. Θα ρωτησω αύριο... :-)

Γιώργος Χατζηαποστόλου είπε...

Δεν υπάρχει πρόβλημα κύριε Δούκα, γιατί δεν χαμογελάτε -ούτε διακριτικά- άλλωστε ακόμη κι αν χαμογελούσατε το χαμόγελό σας δεν θα ήταν painted.
Καλημέρα

Freedom είπε...

Καλημέέέρα Προκόπη

Καλά, 6 ώρες θα παίζεις; Μπράβο, duracell (με το χαμόγελο της Τζοκόντας)! Θα έρθουμε όπως και δήποτε...

Καλή δύναμη! :)

navarino-s είπε...

Ίσα-ίσα που οι φαν έτσι σας ξέρουν! Καλή η επιτυχία!

Theodota είπε...

Καλά, στο δελτίο δεν σε είχα προσέξει. Το ντεκόρ αναδεικνύει τη λεβεντιά σου!!!

Prokopis Doukas είπε...

Γιωργος Χ: Γιατί να μην είναι painted, αφού είμαι ένα talking head... :-)


@ Freedom: Καλώς να έρθετε! Ναι, 6 ώρες είναι το minimum (είναι πολύ κουραστικό και θέλει συνεχή συγκέντρωση), αλλά μου αρεέσει...

@navarino-s: Ευχαριστώ! Ελπίζω όχι σε φαν, αλλά σε συνειδητούς ακροατές/τηλεθεατές... :-)

Prokopis Doukas είπε...

@Theodota: Ε, από λεβεντιά... Η φουστανέλα μου λείπει... :-)

Margo είπε...

Τι χάνουμε εμείς οι αποκεντρωμένοι:-)

Καλά να περάσετε!

Prokopis Doukas είπε...

@Margo: Ε, έχετε άλλα καλά (πολύ καλύτερα) εσείς... :-)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!
Η φωτογραφία έχει πολύ πλάκα, με την καλή έννοια πάντα. :)) Εύχομαι να μπορέσω να περάσω κάποια στιγμή μέχρι τις 10!
Να πάει και να περάσετε καλά,
Maria Shanti

olathapanekala είπε...

Αγαπητέ Προκόπη,
Εγώ βρήκα τη φωτογραφία εκπληκτική και πρωτότυπη!Να περάσετε καλά!Κρίμα που είχα κάτι άλλο κανονίσει.Το ξέρω το μέρος,είναι πολύ ωραίο.Πες μας,θα υπάρξουν ίσως και άλλα βράδια,μέσα στο χειμώνα,που θα σε βρίσκουμε εκεί να βάζεις μουσική;Να μας ενημερώνεις!

Θωμάς είπε...

Προκόπη, υπάρχει περίπτωση να κάνεις καμιά "αρπαχτή" και στη Θεσσαλονίκη να απολαύσουμε τις μουσικές σου κι εμείς οι "αποκεντρωμένοι";

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ μακριά είμαι αγαπητέ Προκόπη (ο Κ.Κ.Μ. ακόμη πιο πέρα σπό τη Θεσσαλονίκη). Γουστόζικο το κόνσεπτ και κρίμα που δεν θα σε ακούσω, γιατί μου αρέσουν αφάνταστα οι μουσικές σου εδώ στο μπλογκ. Να περάσετε καλά.

Prokopis Doukas είπε...

@Maria Shanti: Κρίμα που δεν ήρθατε, είχα την περιέργεια να ρωτήσω τι σημαίνει Shanti..

@olathapanekala: Φαίνεται οτι τους άρεσε πολύ - και μου πρότειναν να κάνω κανένα Σάββατο, πού και πού.. :-)

@Θωμάς: Αρπαχτές δεν κάνω αγαπητέ - για την ακρίβεια επιλέγω πού παίζω (σποραδικά) και δεν αμείβομαι καθόλου. Δεν μου αρέσει να παίρνω τo μεροκάματο άλλων, αφού εγώ δεν είμαι πια επαγγελματίας dj μαγαζιών - ούτε να αμείβομαι αφορόλογητα. Επίσης, προτιμώ να έχω την ελευθερία μου - και να κερνάω τους γνωστούς μου (αντί αμοιβής). Πήρα μόνο αμοιβή, δυό φορές πριν από χρόνια, που με είχαν καλέσει εκτός Αθηνών. Και έκτοτε δεν το έχω ξανακάνει.

Πάντως, αν κάποια επιχείρηση μου πληρώνει τα έξοδα να έρθω Θεσσαλονίκη, το σκέφτομαι... :-)

@Δώρα Τσίρκα: Να λοιπόν, που η μουσική στο μπλογκ έχει κάτι να προσφέρει (το λέω για μερικούς που γκρινιάζουν και δεν τους αρέσει να ακούν οτιδήποτε, ανοίγοντας ένα blog)... :-)

yb είπε...

Είπα οτι θα΄ρθω και δεν ήρθα και νιώθω πολύ άσχημα (η ασυνέπεια είναι ασυνέπεια ανεξαρτήτως αιτίων), έχασα μια υπέροχη όσο και σπάνια βραδιά οπότε, όπως καταλαβαίνεις, αισθάνομαι σαν η μεγάλη χαμένη του "παραδείσου"....:-(

κατά τα άλλα καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Αχ πέρασα, πέρασα αλλά φυσικά γινόταν χαμός :))) κι επειδή η παρέα ήθελε πολύ μπλα μπλα πήγαμε τελικά για έναν "απλό" καφέ. Είπα να ερχόμουν να συστηθώ αλλά με πιάσαν οι ντροπές, "πού να πάω τώρα να πω γεια σας, εγώ είμαι εγώ και φεύγω"; Την επόμενη φορά που θα σας δω όμως, θα έρθω τουλάχιστον να σας χαιρετήσω και να σας λύσω την απορία. :)))
Να'στε καλά κι εύχομαι κι άλλα τέτοια.
Maria Shanti

aura voluptas είπε...

Α, τι κρίμα ... Δεν τα κατάφερα ... :-(

Ελπίζω να επαναληφθείσύντομα ( και να μη χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τα επόμενα Χριστούγεννα ... ) !

Καλή και όμορφη Κυριακή

Prokopis Doukas είπε...

@yb: Θα υπάρξουν κι άλλες τέτοιες βραδιές... ;-)

@Maria Shanti: Κακώς, οι ντροπές δεν χρειάζονται... :-)

@aura voluptas: Θα ενημερώσω εγκαίρως...

Ευχαριστώ όλους!

Sue G. είπε...

Ναι, ναι, η ενημέρωση να μας αφήνει κι ένα εύλογο, χρονικό περιθώριο, παρακαλώ...

Καλησπέρα!

Freedom είπε...

Καλημέέρα Προκόπη

Την επόμενη φορά που θα είσαι στα decks, αγαπητέ μας, φρόντισε σε παρακαλώ να είναι σε στάδιο! Ήρθαμε, ακούσαμε και απήλθαμε γιατί ήμασταν 9 νοματαίοι και μόνο στο ρείθρο του πεζοδρομίου θα βρίσκαμε να κάτσουμε!

Φιλιά, καλή εβδομάδα!
Την άλλη φορά ρεζερβέ...

eliana είπε...

Ήμουν εκεί το Σάββατο και από πείρα θα γράψω (αφού είναι το στέκι μου εδώ και 3 χρόνια) ότι ήτανε από τα καλυτέρα απογεύματα.
Θα προτείνω αγαπητέ Προκόπη να μας ξαναέρθεις με ωραίες νότες μουσικής που κάνουνε τον απογευματινό καφέ απόλαυση…

Prokopis Doukas είπε...

@ Freedom/eliana: A, ήρθατε και δεν μιλάτε, ε; Θα σας κόψω την καλημέρα! :-)

Υ.Γ. Ευχαριστώ για τα κοπλιμέντα... :-)

the elf at bay είπε...

Αμάν αυτό το σακάκι ρε Προκόπη.

eliana είπε...

την επόμενη φορά... για να μην μας κόψεις τη μουσική:-)

Prokopis Doukas είπε...

@ the elf at bay: Αυτό είχαμε αγαπητέ από τη φωτογράφιση της ΕΡΤ. Άμα ράψω καινούργιο θα σας ειδοποιήσω - και θα στείλω και το λογαριασμό.. :-p

Υ.Γ. Ας ερχόσασταν να με δείτε ντυμένο φυσιολογικά.. :-)

@eliana: Την επόμενη φορά να αποκαλυφθείτε οπωσδήποτε.. :-)

ΒΑΣΩ είπε...

Λοιπόν Προκόπη για τη Θεσσαλονίκη βαζουμε εμεις τα εξοδα.Και ξέρεις:Προκειμένου περί Θεσσαλονίκης η είσοδος να γίνεται από τη Θάλασσα.Μια και εχουν κλείσει τα Τέμπη.

Prokopis Doukas είπε...

@ΒΑΣΩ: Έχει γούστο να κατέβω από κανένα κότερο.. Παπαπα.. :-)

Υ.Γ. Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό, αλλά να πληρώσει ο καταστηματάρχης... :-))

scalidi είπε...

Κρίμα που δεν το αντελήφθην εγκαίρως, θα ερχόμουν με παρέα...

Prokopis Doukas είπε...

@scalidi: Next time, dear... :-)

Γιώργος Χατζηαποστόλου είπε...

Το γεγονός πως δεν καταφέρνει κάποιος, όπως εσείς, όπως εγώ και όπως τόσοι άλλοι, να κάνει ακριβώς αυτό που θέλει στη ζωή του, εννοώ κυρίως επαγγελματικά, δεν σημαίνει πως η ζωή του έχει αναγκαστικά υποβαθμιστεί.
Θέλω να βλέπω τη θετική πλευρά των πραγμάτων ' άλλοι δεν έχουν μυαλό για να σκεφτούν ' άλλοι δεν έχουν κεφάλι για να "στεγάσουν" ένα μυαλό που μπορεί να σκέφτεται ή να μη σκέφτεται.
Προσωπικά επειδή σέβομαι ιδιαίτερα τα πρόσωπα και όχι τόσο τα σώματα των ανθρώπων, εκτιμώ και τα κεφάλια που σκέφτονται.
Καλά Χριστούγεννα

ShareThis