17.3.09

Αμοιβές "bluetooth boys"...

Δεν ήμουν ποτέ εναντίον των υψηλών αμοιβών σε κομβικές θέσεις του δημοσίου - για λόγους αξιοκρατίας και κινήτρου προς αξιόλογα στελέχη της αγοράς.

Έχω όμως δύο ενστάσεις:

1. Φοβάμαι οτι δεν μιλάμε πια για "αξιόλογα στελέχη", αλλά για "θέσεις-λάφυρο"... Για μάνατζερς που απλά είναι κατώτεροι των περιστάσεων...
(Αλλιώς πώς να εξηγήσω οτι ο μάνατζερ της προβληματικής - εδώ και 5 χρόνια - ΔΕΗ ζητούσε απελπισμένα μεγάλες αυξήσεις στα τιμολόγια, δεν τις πήρε και τις προάλλες δήλωσε οτι "οι τιμές του ρεύματος είναι στο σωστό ύψος";)

2. Τώρα που οι τράπεζες θα ενισχυθούν με το πακέτο των 28 δις, τα μπόνους θα πρέπει να ζητηθούν πίσω. Γιατί, αν δεν κάνω λάθος, το μπόνους είναι η επιβράβευση για την καλή πορεία της τράπεζας - αλλιώς μιλάμε για "μονά-ζυγά δικά μας"...



Ιδού ένας πίνακας αμοιβών που κυκλοφορεί από mail σε mail - από αξιόπιστη όμως πηγή, όπως μαθαίνω...



ΜΙΣΘΟΙ

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Τ. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
607.835 ευρώ ετησίως ή

50.562 ευρώ μηνιαίως ή

2.350 τη μέρα ή

293 ευρώ την ώρα, δηλαδή.

100.000 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!!!! (τακτικές
αποδοχές και bonus - ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται πρόσθετες αμοιβές καθώς
και η προνομιακή απόκτηση μετοχών της Εθνικής αξίας εκατομμυρίων ευρώ)


Ακολουθεί ενδεικτικός πίνακας των 5 πιο
ευνοημένων από τα 70 μεγαλοστελέχη της ΕΤΕ που
έλαβαν συνολικό bonus 13.851.217,9 ευρώ υπό
μορφή υπεραξιών μετοχών (προνομιακή απόκτηση μετοχών):



ΣΤΕΛΕΧΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ
ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΤΙΜΗ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΑΞΙΑ (τιμή κλεισίματος 17/1/07)
ΥΠΕΡΑΞΙΑ

σε ευρώ

Α. Θωμόπουλος
52775
1.247.645
2.242.937
995.292

Α. Γεωργίτσης
49000
1.157.800
2.082.500
924.700

Α. Τουρκόλιας
37935
894.453
1612237
717.784

Δ. Λεφάκης
37800
892.440
1606500
714.060

Τ. Αράπογλου
30000
714.000
1275000
561.000


ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Δ. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
300.000 ευρώ ετησίως ή
25.000 ευρώ το μήνα ή
1.157 ευρώ τη μέρα ή
145 ευρώ την ώρα δηλαδή .
50.000 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!

Σ. ΛΕΥΤΕΡΙΩΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
210.000 ευρώ ετησίως ή
17.500 ευρώ το μήνα ή
810 ευρώ τη μέρα ή
101 ευρώ την ώρα, δηλαδή .
34.500 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!

Τ. ΠΑΓΩΝΗΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
210.000 ευρώ ετησίως ή
17.500 ευρώ το μήνα ή
810 ευρώ τη μέρα ή
101 ευρώ την ώρα, δηλαδή .
34.500 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!

Α. ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
180.000 ευρώ ετησίως ή
15.000 ευρώ το μήνα ή
695 ευρώ τη μέρα ή
87 ευρώ την ώρα, δηλαδή .
30.000 δρχ περίπου την ΩΡΑ!

Ι. ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ
ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
180.000 ευρώ ετησίως ή
15.000 ευρώ το μήνα ή
695 ευρώ τη μέρα ή
87 ευρώ την ώρα, δηλαδή .
30.000 δρχ περίπου την ΩΡΑ!


ΣΥΝΟΛΟ:
1.080.000 ΕΥΡΩ

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

κ. Ι. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
270.000 ευρώ ετήσιος μισθός ή

22.500 ευρώ το μήνα ή

1.042 ευρώ τη μέρα ή

130 ευρώ την ώρα, δηλαδή.

44.383 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!

(χωρίς να περιλαμβάνονται επιπλέον
αποδοχές αποζημιώσεις, συμμετοχές σε ΔΣ, bonus, κ.α.)

κ. Ε. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
200.000 ευρώ ετήσιος μισθός ή
17.000 ευρώ το μήνα ή
772 ευρώ τη μέρα ή
97 ευρώ την ώρα, δηλαδή .
33.000 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!
(χωρίς να περιλαμβάνονται επιπλέον
αποδοχές αποζημιώσεις, συμμετοχές σε ΔΣ, bonus, κ.α.)


ΟΠΑΠ ΑΕ

κ. Χ.ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Περίπου 500.000 ευρώ ετησίως, δηλαδή,
41.666 ευρώ μηνιαίως,
1.923 ευρώ ημερησίως και
240,30 ευρώ την ώρα, δηλαδή.
82.000 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!


κα. Β. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
182.000 ? + bonus έως 165.000 ?

κ. Σ. ΑΛΙΦΙΕΡΑΚΗΣ
182.000 ? + bonus έως 165.000 ?

κ. Γ. ΤΖΙΑΜΠΙΡΗΣ

(QUALITY BUSINESS SOLUTIONS)
425.000 ευρώ

κ. Δ. ΠΑΝΑΓΕΑΣ
120.000 ?+ ασφαλ. εισφορές

κ. Ν. ΤΟΜΑΡΑΣ

ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ που αποχώρησε .
οικειοθελώς και έλαβε:
Εφάπαξ 1.500.000 ευρώ


ΔΕΗ

Τ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ & Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
300.000 ευρώ ετησίως ή 25.000 ευρώ το μήνα ή
1.157 ευρώ τη μέρα ή
145 ευρώ την ώρα δηλαδή .
50.000 δρχ ΤΗΝ ΩΡΑ!



Y.Γ. Επιμένουν στα μπόνους τους τα golden boys της AIG, παρά την κρατική ενίσχυση - αντίδραση Ομπάμα.

"Επί του πιεστηρίου": Το "νοσηρό" πλαίσιο και οι δικαιολογίες του προέδρου της ΑΙG, οτι "έπρεπε να τα δώσει"...



Η φωτό είναι από το http://media.rd.com/

Το post συνοδεύεται από το "Blue Alert"
των Leonard Cohen/Anjani Thomas, με την εξαιρετική Madeleine Peyroux...

buzz it!

50 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μέχρι και η κρίση κάνει διακρίσεις.. Πολύ προκλητικά ποσά. Δε μπορώ να σχολιάσω κάτι άλλο, τα νεύρα μου κρόσσια αγαπητέ :)

QwfwqN είπε...

Ο καθηγητής Πλάτων Τήνιος έγραψε ένα ενδιαφέρον άρθρο επί του θέματος στη σημερινή "Καθημερινή", εδώ

Prokopis Doukas είπε...

@Roadartsist: Μα η κρίση (διεθνώς) από τους τύπους που έπαιρναν αυτά τα μπόνους, δημιουργήθηκε... Από την απληστία τους...

@QwfwqN: Καλά τα λέει ο κύριος Τήνιος... Ευχαριστώ! :-)

λι8οξόος είπε...

-"Είναι ανάγκη να χτυπηθούμε"?
-"Πολλά τα λεφτά Άρη".

(http://www.youtube.com/watch?v=RgdyKNqf4mg)

Prokopis Doukas είπε...

@λιθοξόος: Τεκμηριωμένο... ;-)

Roadartist είπε...

Δε με κατάλαβες.. Από αυτούς δημιουργήθηκε η (διεθνής) κρίση (γιατί εδώ το χρεοκοπημένο κράτος είναι αιτία άλλων παραγόντων, ανεξαρτήτου αυτών), όμως ακόμη και σήμερα με την δεδομένη κρίση, εξακολουθούν και αμείβονται αμυδρά.. Αυτό εννοούσα.. ;)

Vicky είπε...

[Dld oi k.k. Arapoglou kai X#emmanouil, mia wra na doulepsoun, to piran to forema pou eida proxthes. 2 wres, piran kai ta shoes. 4 wres ki exoun parei forema, shoes kai palto. Well done. Wraio post, you cheered me up de fantazesai poso.. - asteieyomai (peripou) ennoeitai:)]

Nai, ayta ta golden boys poly aplista mas vgikan. John Thain - se periodous dyskoles, o prwin CEO tis Merrill Lynch vgike gia pswnia, $1.22 mil gia anakainisi grafeiou. Meros twn xrimatwn to diethese gia agora kadou axristwn aksias $1400. Vevaia. Ean to kalathi kanei 1100 euro tote to bonus giati na mi kanei $15mil?! Hmarton.

Ayto to post sketi parafwnia brosta sti divine Madeleine.. :)

Τσαλαπετεινός είπε...

Τελικά «δεν είναι απλώς ζήτημα ύψους αμοιβών-σε ευρώ, δολάρια ή δραχμές- αλλά κυρίως ένα θέμα που θίγει θεμελιώδεις αξίες».

Roadartist είπε...

..αν θυμάμαι καλά, πρέπει να έκανα λάθος πριν..εννοούσα "αδρά".. όπως και να έχει ζητώ συγνώμη για τη λάθος διατύπωση, δε ξέρω τι φταίει.. τα νούμερα της ανάρτησης σου, ή η σημερινή κουραστική μέρα :) Καλή συνέχεια!

Prokopis Doukas είπε...

@Roadartist: You got your point, don' t worry.. :-)

@Vicky: Έλα τώρα, που θέλεις και φορέματα και παπούτσια... :-p

@Τσαλαπετεινός: I rest my case... :-)

Ανώνυμος είπε...

Πετυχημένος ο τίτλος!
Πάντως μου φαίνεται κάπως υπερβολικά απλουστευμένο να πούμε πως η κρίση δημιουργήθηκε εξαιτίας των δυσθεώρητων αμοιβών των στελεχών. Αυτοί απλά εκμεταλλεύθηκαν την υπεραισιοδοξία που κυριάρχησε στις αγορές. Οι θέσεις αυτές απέκτησαν αυτό που λέμε "αέρα" (όπως έχουν τα ακίνητα της Ερμού ή του Κολωνακίου!) και αυτοί που τις στελέχωναν δεν πληρώνονταν για πραγματικά καταβαλλόμενες υπηρεσίες τους αλλά την προσδοκία για εισροή κερδών που ουσιαστικά προοικονομείτο μέσα στο γενικότερο πλαίσιο ευφορίας. Νομίζω ότι η κατάρρευση ενός συστήματος που στηρίζεται στη φιλοσοφία της εμπορευματοποίησης ακόμα και ζωτικών αγαθών ήταν προδιαγεγραμμένη. Σε κάθε περίπτωση ευθύνη φέρουν και οι κεντρικές τράπεζες για τη χαλαρή άσκηση εποπτείας στις ιδιωτικές τράπεζες...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μου κάνει συχνά εντύπωση είναι πως ακούμε τόσο συχνά και τόσο επίμονα για αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δασκάλων (με μισθούς της τάξης των 3000 ευρώ μηνιαίως και ετήσια κονδύλια για έρευνα συχνά λιγότερα από τις εβδομαδιαίες αποδοχές ενός μεγαλοστελέχους ΔΕΚΟ) αλλά δεν έχω ακούσει (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) να ζητάει κανένας τη διαφανή αξιολόγηση μεγαλοστελεχών σε πολιτικές θέσεις του δημόσιου τομέα.

Αναφέρω απροπό πως, στην Νορβηγία, αν πάρεις (ή δεν πάρεις) μια κρατική υποτροφία, μαζί με το γράμμα που σε ενημερώνει, λαμβάνεις και μια περίληψη της αξιολόγησης όλων των υποψηφίων έτσι ώστε να κατανοήσεις την απόφαση της εκάστοτε επιτροπής. Ακόμα κι αν πρόκειται για ποσά της τάξης των EUR 20-30.000 ετησίως.

Prokopis Doukas είπε...

@Φλώσσυ: Μήπως πολλοί από αυτούς (και η νοοτροπία τους του άπληστου νεοφιλελευθερισμού χωρίς όρια) έφτιαξε ένα μεγάλο κομμάτι αυτής της φούσκας;

@MadNihilist: Πέστα χρυσόστομη!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που θέλω να πω είναι πως η κρίση δεν προκλήθηκε ΕΠΕΙΔΗ τα μεγαλοστελέχη αμοίβονταν όπως αμοίβονταν, αλλά εξαιτίας συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου (απαντώμενου σε όλες τις δυτικές χώρες) που ευνόησε την ανεξέλεγκτη εξάπλωση της επενδυτικής τραπεζικής σε βάρος της πραγματικής παραγωγικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα τη δημιουργία εικονικού πλούτου, και που επέτρεψε να καταστούν χρηματοπιστωτικά προϊόντα ακόμα και είδη πρώτης ανάγκης. Τα μεγαλοστελέχη ήταν, αν θέλετε, η προσωποποιημένη έκφραση αυτού του φιλελεύθερου συστήματος, και τώρα δαιμονοποιούνται. Ασφαλώς και αποτελεί ένδειξη παθογένειας να χορηγούνται σ'αυτούς τέτοιες αμοιβές. Αλλά η μείωση των αμοιβών θα ικανοποιήσει το λαϊκό αίσθημα, θα επιφέρει οπωσδήποτε αντίστοιχη μείωση των δαπανών, αλλά δεν είναι αυτή που θα επιφέρει τη λύση στο πρόβλημα, αν εξακολουθήσει να υφίσταται το ίδιο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της οικονομίας. Γι' αυτό μου φαίνεται κάπως επιδερμικό να προσωποποιήσω σε τέτοιο βαθμό τις ευθύνες ώστε να πω ότι αυτοί είναι οι υπαίτιοι της φούσκας.

Prokopis Doukas είπε...

Προφανώς, αγαπητή Φλώσσυ, το ζητούμενο είναι η συνολική αλλαγή του συστήματος. Τα golden boys είναι αυτοί που λειτουργώντας ουσιαστικά "παρασιτικά" στο σύστημα, το εξώθησαν στα όρια του - προς ίδιον όφελος. Το πιο εξοργιστικό πάντως (και γι αυτό συγκεντρώνουν την μήνιν) είναι η καθιέρωση του "μπόνους", ως ανταμοιβή - χάσει κερδίσει η εταιρεία!

Ανώνυμος είπε...

Ok, απλώς φοβάμαι μήπως καμμιά φορά βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος! :-)

ippoliti_ippoliti είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση, κατά τη γνώμη μου, λιτή και περιεκτική. Απίστευτες αμοιβές για μένα είτε αφορούν σε στελέχη ΔΕΚΟ είτε του αμιγώς ιδιωτικού τομέα.
Θα συμφωνήσω με τη Φλώσσυ στ'ότι πραγματικά οι δυσθεώρητες αμοιβές δεν αποτελούν την αιτία του προβλήματος. Αντανακλούν σαφώς αλαζονεία, έλλειψη ήθους και αντίληψης της κοινωνικής και οικονομικής πραγματικότητας αγγίζοντας για μένα τα όρια της "ύβρης".
Οσον αφορά τα 28δις των Τραπεζών, είμαι από αυτούς που αναμένων δύο πράγματα:
1.να δοθούν στους τομείς της οικονομίας για τη διατήρηση αν όχι τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας (και δώ είναι που χρειαζόμαστε για άλλη μία φορά θεσμικό πλαίσιο και θεσμούς).
2.να κατανοήσουμε οι εργαζόμενοι ότι "χρήματα" ακόμη και σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη παγκόσμια κρίση υπάρχουν. Το θέμα είναι πως αξιοποιούνται και προς ποιόν το όφελος.

Ανώνυμος είπε...

Εδώ αξίζει να σημειωθεί οτι οι αναφερόμενες αποδοχές είναι ΚΑΘΑΡΕΣ βάσει αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων των ΔΕΚΟ, Οργανισμών κλπ οι οποίοι και καταβάλουν τους φόρους για λογαριασμό των εν λόγω χρυσών κυρίων.
Και που να δείτε σε κάποιες γνωστές και μη εξαιρετέες ΔΕΚΟ πόσα λεφτά "μαύρα" εισπράττουν κάποιοι "επιστήμονες" (με απλή απόδειξη) από τα Πανεπιστήμια συμμετέχοντας δήθεν σε ερευνητικά προγράμματα της Κοινότητας.
Τώρα που έρχονται οι Βόρειοι να δούμε τι θα απογίνουν...

ολα θα πανε καλα... είπε...

εγώ ήρθα και ζαλίστηκα από τα νούμερα,εξωπραγματικά μου φάνηκαν.
Καλημέρα,Προκόπη.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που θα είχε πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε τα εκκαθαριστικά της εφορίας αυτών των κυρίων και κυρίως το φόρο που θα κληθούν να πληρώσουν!

Prokopis Doukas είπε...

@ippoliti_ippoliti: Ο ιδιωτικός τομέας, ας κάνει ότι θέλει - εφόσον δεν ζητάει βοήθεια από το κράτος.

Και στο κράτος να αμείβονται καλά τα στελέχη - φουλ! Αλλά να μην πέφτει έξω η επιχείρηση (π.χ. ΔΕΗ)...

@pandora: Αυτό δεν το ξέρω, αγαπητή. Για να το λέτε κάτι θα ξέρετε...

@ ολα θα πανε καλα...: Δεν είναι - αν η αγορά ειναι υγιής, οι επιχειρήσεις στέκονται στο διεθνή ανταγωνισμό και τα στελέχη πράγματι αξίζουν...

@Γιώργος: Και φοροφυγάδες να μην είναι, η ουσία είναι οτι αμείβονται τρελλά - την ώρα που η επιχείρηση τους ενισχύεται από το κράτος, από όλους μας δηλαδή...

sen_saven είπε...

πατώντας εδώ και διαβάζοντας με προσοχή το άρθρο κάποιος θα μπορούσε πολύ εύκολα να καταλάβει γιατί είναι τόσο πολύ υψηλές οι αμοιβές των managers της εθνικης...


αυτο ομως θα χαλαγε την γενικοτερη διαθεση σιχτιρισμου και φθηνου λαικισμου,οποτε ας μεινουμε στην τζαμπα μαγκια της απλης παρουσιασης των αμοιβων των στελεχων...

Δυστυχως ή ευτυχως πριν πάρει κάποιος μια δουλειά υπογράφει ένα συγκεκριμένο συμβόλαιο...

Δυστυχως ή ευτυχως το συμβόλαιο αυτό έχει νομική ισχύ...

Δυστυχώς ή ευτυχως οι νόμοι κυβερνάνε την κοινωνία μας..

Άρα απότι καταλαβαίνω προτείνεις μερική 'άρση της νομιμότητας'..

Επισης,οι θεσεις λαφυρα στο δημοσιο ειναι μια πολυ πονεμενη ιστορια...αν αρχισουμε να την ψαχνουμε θα τσουξει πολλους αταλαντους καρεκλοκενταυρους ..

Prokopis Doukas είπε...

@sen_saven: Πριν προβείτε σε εύκολους χαρακτηρισμούς για "διάθεση σιχτιρισμού, φθηνού λαϊκισμού και τζάμπα μαγκιά" καλό θα ήταν να διαβάζατε το post μου, καθώς και το link που παραθέτω:

1. Αν θυμάμαι καλά (και θυμάμαι) η Εθνική συμμετέχει στο πρόγραμμα ενίσχυσης των 28 δις - χρηματοδοτείται από τα λεφτά του φορολογουμένου. Από αυτά δηλαδή θα πάρουν μπόνους οι κύριοι!
Αφού είναι κερδοφόρα (και τόσο καλά την πήγαν τα στελέχη της) γιατί ζητάει την ενίσχυση μας; Ας μείνει με τα δικά της - να δίνει ότι μισθούς θέλει.

2. Ο Αράπογλου, τα μέλη του ΔΣ της ΕΤΕ όπως και ο διοικητής της ΔΕΗ τοποθετήθηκαν από την κυβέρνηση. Δεν λέω πουθενά να μειωθούν οι (βάσει συμβολαίου) αμοιβές τους (αν και θα μπορούσε να το ζητήσει αυτό η κυβέρνηση, σε εποχές κρίσης), λέω να μη δοθούν τα μπόνους!! Είναι τόσο σαφές...

3. Είναι προφανές οτι δεν ζητώ καμία άρση της νομιμότητας. Δεν έχετε πάρει προφανώς χαμπάρι τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο: Ο Ομπάμα κυνηγάει τα golden boys που θέλουν ακόμα μπόνους και ο Γκόρντον Μπράουν ζητάει από τον Πρόεδρο της Τράπεζας της Σκωτίας να επιστρέψει την υπέρογκη σύνταξη του, που πήρε μόλις στα 51!!

Και την επόμενη φορά, ας σκέφτεστε τι παραπάνω μπορεί να γνωρίζει ή να συνδυάζει στο μυαλό του ένας δημοσιογράφος (με τα διπλά ακριβώς χρόνια από σας) που ουδέποτε στην καριέρα του επιδίωξε τον εντυπωσιασμό... :-)

Υ.Γ.

Prokopis Doukas είπε...

Y.Γ. Στην τελευταία σας φράση θίγετε και τον πυρήνα του προβλήματος, όπως τον θέτω κι εγώ. Πριν λοιπόν επικαλεστείτε τη "νομιμότητα" θα έπρεπε να είχατε σκεφτεί αν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι πήραν τις θέσεις αυτές με διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια...

gasireu είπε...

Για μένα το θέμα δεν είναι τα ποσά και μόνο, διότι τουλάχιστον η ΕΤΕ και ο ΟΠΑΠ μέχρι χτες ήταν (ο ΟΠΑΠ θα παραμείνει) εξαιρετικά κερδοφόρες εταιρείες και μια καλή ναυτιλιακή ας πούμε μαζί με μπόνους δίνει στον γενικό διευθυντή περίπου 300.000 το χρόνο, μια ιδιωτική τράπεζα ίσως πολύ πιο πολλά, το θέμα είναι ποιοι είναι αυτοί και πως επιλέγονται κυριότερα!
Και ας πάμε σε μια άλλη ακόμα πιο υποκειμενική επιλογή, στα μέσα, αυτή παρουσιαστών εκπομπών στην ΕΤ, χτες μόλις μου είπαν ότι περί των 300.000 κινούνται και οι αμοιβές των στελεχών της πρωινής ειδησεογραφικής εκπομπής, που δεν γνωρίζω τι φέρνει από διαφημίσεις αλλά σε οποιαδήποτε περίπτωση νομίζω ότι η απόδοση δεν θα είναι ανάλογη. Ας θυμηθούμε και την περίπτωση Δρούζα.
Θέλω να πω ότι μοιραία τα μεγαλύτερα πορτοφόλια θα είναι λογικά τα στελέχη της ΕΤΕ, ΤΕ και του ΟΠΑΠ, ΔΕΚΟ και αυτό εγώ προσωπικά το δέχομαι, αυτό που δεν δέχομαι είναι τα κριτήρια (αν και κάποιοι και αξιόλογοι είναι και έχουν περάσει από ιδιωτικές και ξένες τράπεζες, υπάρχουν όμως και άλλα αξιόλογα στελέχη παντού) της επιλογής και η αδιαφανής διαδικασία, όπως και άλλα προνόμια προς παιδιά, συγγενής κλπ αυτών που σπουδάζουν και εργάζονται με τα έξοδα των οργανισμών που αναφέρουμε και δέχονται εξαιρετικά προνομιακές συνθήκες.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Προκόπη, το πρόβλημα δεν είναι ότι πήραν από την (μικρή) αγορά εγρασίας τα πετυχημένα μεγαλοστελέχη και τους έδωσαν μεγάλα συμβόλαια και bonus. Μακάρι να είχαμε κερδοφόρες επιχειρήσεις κι ας έπαιρναν και κάτι παραπάνω. Αλλά συνήθως σε τέτοιες θέσεις οι εκάστοτε κυβερνήσεις προωθούν πολιτευτές, κουμπάρους και παρακούμπαρους που μέσα σε λίγα χρονάκια βολεύονται για μια ζωή. Αυτή είναι η μια παράμετρος. Συμφωνώ επίσης με προηγούμενο σχολιαστή ότι τα εν λόγω συμβόλαια νομικά τουλάχιστον θα έπρεπε να προέβλεπαν μια κάποια αναπροσαρμογή εφόσον η θητεία κάποιου σε μια θέση δεν είναι τόσο επιτυχής. Άρα κλειστά συμβόλαια δεν είναι δυνατόν να νοούνται ειδικά με τα σημερινά δεδομένα. Είναι πολλά τα λεφτά ειδικά με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Τώρα να σχολιάσω και κάτι για την υπόθεση των ημερών, τις αμοιβές των Λυριτζή και Οικονόμου. Ειδικά όταν πρόκειται για κρατική, άρα επιχορηγούμενη από τις τσέπες όλων μας, τηλεόραση, δεν νομίζω ότι με τις σημερινές συνθήκες στέκουν τόσο μεγάλες αμοιβές, οι οποίες είναι φούσκα, δημιούργημα κάποιων καναλιών σε εποχές παχουλών αγελάδων. Όπως είναι η φούσκα των ακινήτων κλπ, ανάλογη είναι και αυτή των αμοιβών των τηλεαστέρων. Ας εκλογικεύσουμε κάποια στιγμή τα οικονομικά δεδομένα της Ελλαδίτσας, γιατί ούτε Όπρα είναι ούτε Κινγκ.

Καλή μέρα με ήλιο από Σαλόνικα :)

Ανώνυμος είπε...

Τον Λυριτζή και τον Οικονόμου γιατί δεν τους αναφέρεις πουθενά?? Κάπου διάβασα ότι και αυτοί παίρνουν...καλά λεφτά....Να το εκλάβω ως συναδελφική αλλυλεγγύη?????

Ανώνυμος είπε...

Αρκετά είναι αλήθεια. Τόσο μάλιστα που αποφάσισα να τα ξεχάσω και να ασχοληθώ με την ποίηση (Σελιδοδείκτες):-)

Καλημέρες

Prokopis Doukas είπε...

@gasireu: Πολύ σωστά τα λέτε... Η περίπτωση Δρούζα, ναι ήταν σκάνδαλο. Δεν ξέρω για τους Λυριτζή-Οικονόμου - ενδεχομένως να είναι υψηλές οι αμοιβές τους, δεν ξέρω πόσο. Θεωρούνται πάντως πολύ επιτυχημένοι, είναι οι μόνοι που έχουν σηκώσει την πρωινή ζώνη. Να έχετε υπ 'όψιν σας οτι οι αμοιβές των "ανταγωνιστών" τους στα ιδιωτικά κανάλια μπορεί να φτάνουν και στα 50 χιλιάδες ευρώ το μήνα...
Προσωπικώς, υπάγομαι στις αμοιβές που έχουν πλαφόν την αμοιβή του Προέδρου του Αρείου Πάγου, δηλαδή μπορεί και το 1/5 ή 1/10 των αμοιβών της πιάτσας.. :-)

@Dora Tsirka: Επίσης πολύ σωστά τα λέτε...

@Ανώνυμος: Όχι, καμία "συναδελφική αλληλεγγύη". Απαντώ πιο πάνω. Το θέμα του post μου όμως, δεν είναι τόσο οι αμοιβές (που έχουν συμφωνηθεί καλώς ή κακώς) κάποια στιγμή.
Είναι το ότι επιχειρήσεις που ζητούν την έκτακτη ενίσχυση του φορολογουμένου ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ, εξακολουθούν και δίνουν μπόνους στα μεγαλοστελέχη τους!!!

@pandora: Καταφύγετε στα γράμματα, αγαπητή - συμφωνώ... :-)

Ανώνυμος είπε...

Για την αξιοκρατεία στις κρατικοδίαιτες τράπεζες, θυμηθείτε και την περίπτωση του Κυριάκου Μητσοτάκη...Βλέπετε μόνο συγκεκριμένα επίθετα κάνουν στην Ελλάδα λαμπρές σπουδές και αξιοποιούνται....

the muppet show girls είπε...

Μού θύμισες μια επίσκεψη της AIG στο Πανεπιστήμιο που προσπαθούσαν να μας πείσουν για το σύστημα αμοιβών και τα επιπλέον bonus.Προοριζόμαστε βλέπεις για αυτές τις περιβόητες θέσεις...
Που κανείς δεν τις θέλει, όλοι τις μυκτηρίζουν σαν θέσεις του κεφαλαίου, μα που πολλοί εποφθαλμιούν.
Η κυριαρχία των μηδενικών των αριθμών.

Λατρεύω τη Madeleine.
Άσε που το συγκεκριμένο μού έφερε στο νου και την άκουα βέλβα '-)

Καλησπέρες πολλές!

Prokopis Doukas είπε...

@Dora Tsirka: Αυτό αποτελεί παράδοση. Ο Καραμανλής (θείος) είχε φέρει πίσω από τις ΗΠΑ και είχε βάλει στην κεντρική Τράπεζα (νομίζω) τον Ανδρέα Παπανδρέου..

@the muppet show girls: Τα χρυσά παιδιά της ΑΙG είναι που κυνηγαέι τώρα ο Ομπάμα... Γιατί "ενισχύονται" και τα τρώνε σε μπόνους...

Theodota είπε...

Ούτε που τα φανταζόμουν αυτά τα ποσά. Προφανώς και βαραίνουν ένα σύστημα που υποτίθεται πως βρίσκεται σε κρίση και αδυνατεί να δώσει ακόμα και δάνεια σε μικρές επιχειρήσεις.
MadNihilist πολύ καλά τα γράφεις. Η αδιαφάνεια και η έλλειψη αξιολόγησης των υποτιθέμενων υπηρετών του δημόσιου συμφέροντος στοιχειοθετεί ουσιώδες έλλειμμα δημοκρατίας. Αυτό όμως σαφώς πρέπει να ισχύει και για τους πανεπιστημιακούς δασκάλους που έχουν κάνει τα πανεπιστήμια μαγαζάκια τους.

Dorothy είπε...

Το αποφάσισα: όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω πρόεδρος/διευθύνουσα σύμβουλος, στην Εθνική Τράπεζα κατά προτίμηση. Όχι για πολύ...5-6 μήνες μου αρκούν! Καλό απόγευμα :)

sen_saven είπε...

επειδη πιεζομαι χρονικα σου στελνω μονο να ριξεις μια ματια στα βιογραφικα των αραπογλου και αθανασοπουλου

κοιταξε τα και σκεψου αν αξιζουν να παρουν τοσα λεφτα..

αυτοι αν απολυοταν θα εβρισκαν με μεγαλη ανεση δουλεια...
καποιοι αλλοι βολεμενοι και αταλαντοι καρεκλοκενταυροι οι οποιοι αραζουν για δεκαετιες στην καρεκλιτσα τους(αποδιδει δεν αποδιδει η δουλεια τους) ειναι το προβλημα..

θα επανελθω αργοτερα με περισσοτερα στοιχεια..

Ανώνυμος είπε...

"Προσωπικώς, υπάγομαι στις αμοιβές που έχουν πλαφόν την αμοιβή του Προέδρου του Αρείου Πάγου, δηλαδή μπορεί και το 1/5 ή 1/10 των αμοιβών της πιάτσας.. :-)"

Δηλαδή η αμοιβή σας ανήκει σ' εκείνες που υπόκεινται σε "αυτόματη" αναπροσαρμογή ανάλογα με τις αποφάσεις του Μισθοδικείου;
(καλοπροαίρετα ρωτάω γιατί δεν γνώριζα ότι και οι αμοιβές των δημοσιογράφων στα κρατικά κανάλια συσχετίζονταν με αυτές των δικαστικών! :-)

Prokopis Doukas είπε...

@Theodota: Οι μισθοί των καθηγητών δε νομίζω οτι είναι υψηλοί. Άλλο, αν αναφέρεστε σε περιπτώσεις "απατεώνων"...

@τα παπούτσια της Dorothy: Αν γίνετε golden girl, δεν θα σας φτάνουν 5-6 μήνες... Καλομαθαίνεις μετά...

@sen_saven: Εξακολουθείτε και δεν θέλετε να καταλάβετε το πνεύμα του post μου και δεν καταλαβαίνω κιόλας γιατί τους υπερασπίζεστε με τέτοια επιμονή... :-)

Ξέρω οτι και οι δύο θεωρούνται επιτυχημένοι manager στην (στρεβλή) ελληνική αγορά - ο Πρόεδρος της ΔΕΗ όμως (πετυχημένος manager της Toyota) τη ΔΕΗ την έχει πάει χάλια. Η επιχειρήση ήταν άκρως κερδοφόρα μέχρι το 2004 και έκτοτε παραπαίει με τεράστιες ζημιές...

Ακόμα όμως και να ήταν οι σούπερ τέλειοι και οι σούπερ επιτυχημένοι, όταν ζητούν κρατική ενίσχυση - όπως η ΕΤΕ - ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΠΟΝΟΥΣ... Αυτό το τόσο απλό πράγμα επαναλάμβάνω, αλλά δεν θέλετε να το καταλάβετε...

@Φλώσσυ: Όχι αγαπητή, δυστυχώς... Ο περιορισμός με πιάνει - η άνοδος όμως του πλαφόν, δεν υποχρεώνει κανέναν να μου αναπροσαρμόσει τα λεφτά... :-)

Ανώνυμος είπε...

Κακώς! :-)
Το όριο δεν έχει νόημα αν η απόσταση που σας χωρίζει απ' αυτό είναι αβυσσαλέα!
Αλλά προφανώς έχει τεθεί για να μην επαναληφθεί η ιστορία με τον πρόεδρο της ΕΕΤΤ που κόστισε πολύ, πολύ όμως... :-)

sen_saven είπε...

λοιπον...

πατώντας εδώ θα διαβάσει κανείς ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο από το οποιο και παραθέτω μια φράση που αναφέται στην κρατική ενίσχυση των τραπεζών..

Είναι χαρακτηριστικό πάντως ότι δεν έχουν «αγγίξει» ακόμη τα σκέλη της ρευστότητας τόσο η Εθνική Τράπεζα όσο και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο

Η ΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ

that's a fact..το αρθρο χρονολογειται από τις 12/3/2009 και τα στοιχεια είναι από την τράπεζα της Ελλαδος..

γραφετε για την (στρεβλη) Ελληνική αγορά..

κοιτάξτε, όταν κάποιος(Αραπογλου) κατέχει μια υψηλόβαθμη θέση στην citigroup,πιστέψτε με,δεν την έχει πάρει 'με μέσο'...:)

πέρα από αυτό, παραθέτω και μία φράση από το βιογραφικό του κυρίου αθανασόπουλου:

τον φεβρουάριο του 2007 προσχώρησε στην ΔΕΗ Α.Ε. αναλαμβάνοντας τα καθήκοντα του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου..

Ο ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ MANAGER ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΟ 2004..

Σας έστειλα το λινκ...με προσβάλλετε που δεν μπήκατε στον κόπο να το διαβάσετε..

Δεν με νοιάζει να τους υπερασπιστώ...
Απλώς δεν αντέχω να βλέπω σκέτες ανακρίβειες...

Theodota Nantsou είπε...

Ναι, σε περιπτώσεις απατεώνων αναφέρομαι. Ίσως δεν έγινα σαφής. Σε περιπτώσεις πολλών απατεώνων, κάποιους από τους οποίους έχω την ατυχία να γνωρίζω και τους οποίους δεν ελέγχει κανείς. Όπως βέβαια έχω την τιμή να γνωρίζω και πραγματικά εξαιρετικούς πανεπιστημιακούς που αξίζουν το κάθε ευρώ δημόσιου χρήματος που λαμβάνουν. Αυτών οι αμοιβές ουδεμία σχέση έχουν προφανώς με τους χρυσούς μάνατζερ που αναφέρατε στο εξαιρετικό κείμενό σας, παρά το ότι προσφέρουν απείρως σημαντικότερο έργο στην κοινωνία. Και πάλι όμως καταλήγουμε στην απουσία διαφανούς συστήματος αξιολόγησης εκείνων που διεκδικούν δημόσιο χρήμα, όποιοι κι'αν είναι αυτοί.

Όσο για τα "χρυσά παιδιά" του χρηματοπιστωτικού μας συστήματος, αυτοί προφανώς δεν συγκαταλέγονται στους απατεώνες, καθώς οι αμοιβές τους είναι νόμιμες. Είναι απλώς απροκάλυπτα κερδοσκόποι στην πλάτη ενός συστήματος που κατά τ' άλλα δεν έχει να πληρώσει για βασικές κοινωνικές υπηρεσίες...
Καλό σας βράδυ!

john savvopoulos είπε...

Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα με τα μεγέθη Προκόπη. Ρίξε μια ματιά εδώ να καταλάβεις γιατί.

Να σαι καλά!

Prokopis Doukas είπε...

@sen_saven: Ακούστε αγαπητέ, δεν θα συνεννοηθούμε, οπότε ας το αφήσουμε...
Άλλο σας λέω κι άλλο μου λέτε..

1. Η ΕΤΕ δεν έχει πάρει ΑΚΟΜΑ, αλλά θα πάρει κρατική ενίσχυση..
2. Δεν είπα οτι ήταν το 2004 ο Αθανασόπουλος - τότε άλλωστε η ΔΕΗ ήταν ακόμα κερδοφόρα. Τότε ήταν ο Παλαιοκρασσάς, που προκάλεσε την καταστροφή. Από το 2007 όμως ο Αθανασόπουλος ακριβοπληρώνεται και δεν έχει φέρει την εταιρεία στο +
3. Δεν είπα οτι πήγε με μέσο στη Citigroup o Αράπογλου - προφανώς όχι. Λέω οτι γενικά το επίπεδο των manager μας είναι εξαιρετικά χαμηλό, πάει πακέτο με τη χώρα - ειδικά δε αυτών που καταλαμβάνουν κρατικές θέσεις.

Δείτε λίγο παραπάνω στον πίνακα: ο κύριος Τίμος Χριστοδούλου (πού να τον ξερετε εσείς) ήταν ένας αποτυχημένος υπουργός της κυβέρνησης Μητσοτάκη το 90-93 - τώρα παίρνει "βασικό" μισθό 17.000 ευρώ - χωρίς τα εξτρά. "Βολεύτηκε" κι αυτός...

Ο κύριος Παλαιοκρασσάς τα ίδια. Ο ακριβοπληρωμένος κύριος Κορωνιάς (που είναι το "ίνδαλμα" των manager στην Ελλάδα), ξέρετε τι έκανε με τις υποκλοπές. Ο κύριος Αράπογλου είναι τοποθετημένος από την κυβέρνηση - να πάρει πολλά, αν το αξίζει. Αλλά σε εποχή κρίσης και μηδενικών αυξήσεων - να "μειωθούν" λίγο τα έξτρα και τα μπόνους!!! Αυτό το τόσο απλό πράγμα λέω - να μην είναι προκλητικοί!!!

(Να μη σχολιάσω το επίπεδο των στελεχών που έβαλε η ΝΔ σε δεκάδες δημόσιες θέσεις. Τους βλέπεις και δεν θα τους προσελάμβανες ούτε για θυρωρούς).

Δεν παρακολουθώ αθλητικά. Τις προάλλες, συζητούσαν στη δουλειά, γιατί οι ομάδες μας χάνουν έξω - ενώ τα αφεντικά τους είναι οι πιο πετυχημένοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα. Η απάντηση είναι αυτό το τελευταίο: "στην Ελλάδα".
Όταν συγκρίνονται με τους έξω, παθαίνουν πια πανωλεθρία...

Σε όλο τον πλανήτη υπάρχει μια κοσμογονία περί τα οικονομικά. Οι μέχρι τώρα βεβαιότητες καταρρέουν. Στις ΗΠΑ τα 165 εκατομύρια μπόνους που μοιράστηκαν τα "χρυσά παιδιά" της AIG έχουν προκαλέσει το μεγαλύτερο σκάνδαλο της εποχής Ομπάμα. Μια νέα παγκόσμια οικονομική αρχιτεκτονική κυοφορείται - ένα νέο μοντέλο. Κι εσείς φοβάμαι δεν έχετε καταλάβει τις επιταγές των καιρών...

Υ.Γ. Πριν βιαστείτε να προσβληθείτε, σας λέω οτι τα λινκ σας δεν μπόρεσα να τ' ανοίξω...

Μ.Σεμέλη είπε...

Καλά,βλακείες θα λέμε;Τι με νοιάζει αν μπήκε ο Αράπογλου αξιοκρατικά ή όχι;Εδώ ο κοσμάκης βάζει βερεσέδια για να πάρει ψωμί κι αυτοί παίρνουν σε μια μέρα όσα θα χρειαζόταν μια οικογένεια για ένα μήνα;Και στην τελική,αυτός ο Αθανασόπουλος τι στο δαίμονα τόσο σημαντικό κάνει και παίρνει 145 ευρώ την ώρα;Την ηλεκτρογεννήτρια;Κι όσοι τους δικαιολογούν,να βγάλουν πρώτα 145 ευρώ με τον κόπο τους και μετά να κάνουν τον ξύπνιο!

Prokopis Doukas είπε...

@Μ.Σεμέλη: Αν επιπλέον όμως, δεν είναι και αξιοκρατικές οι τοποθετήσεις, είναι ακόμα χειρότερα... :-)

sen_saven είπε...

ναι οντως δεν συννενοουμαστε..οποτε ας το αφησουμε..

παρολαυτα,σαν τελευταια αποπειρα σας γραφω τα παρακατω...

τα λινκ μου δεν ξερω αν μπορειτε να τα ανοιξετε η οχι(μηπως δεν εχετε acrobat reader?) αλλα αν διαβαζατε καλυτερα το τελευταιο αρθρο που σας εστειλα θα καταλαβαινατε οτι την εθνικη ΔΕΝ ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ να παρει την κρατικη ενισχυση..

δεν τα χρειαζεται τα λεφτα...μπορω να σας δωσω παλι αρκετα λινκ αλλα ψαξτε καλυτερα μονος σας οπως ψαξατε για την ΔΕΗ...

για την εθνικη και τον βγενοπουλο(marfin) θα ηταν πολυ καλα νεα να μην υπηρχε αυτο το πακετο..θα ειχαν περισσοτερες δυνατοτητες εξαγορας πιο αδυναμων τραπεζων που θα βαραγαν κανονι..

ψαξτε το και θα δειτε οτι εχω δικιο..

Επισης ψαξτε να δειτε οτι ο CEO(Chief Executive Officer) της AIG δηλωσε σημερα οτι αρκετα απο τα στελεχη της έχουν επιτρέψει ή επιστρέφουν τα bonus που ειχαν πάρει..

το προβλημα βεβαια με την AIG δεν ειναι τα μπονους των στελεχων..
Είναι οτι η ασφαλιστικη αυτή εταιρία 'σίγουρευε' διαφορες συναλλαγες..

δηλαδη συμφωνουσαμε να σε δανεισω ένα ποσο χρηματων αλλα για να ειμαι σιγουρος οτι θα τα παρω εδινα ενα ποσο στην AIG και θα μου τα δινε αυτη σε περιπτωση που εσυ βαραγες κανονι(default)

ετσι λογω της οικονομικης κρισης τα κανονια βαρανε παντου και η AIG έχει γίνει μια μαυρη τρύπα για τα λεφτά των αμερικάνων πολιτών..

αρά αν το δούμε ψυχρα το να δίνουμε τοση αξία στα λεφτά των γκολντεν μπους της AIG έχει μόνο λαικιστικη και μικροπολιτική σημασία...

τα χρήματα των γκολντεν μπους είναι αναλογα με τις προσδοκίες κέρδους που θα αποφέρουν..

έτσι ισχύει γενικά για την εργασία..

εκτός βέβαια από τις περιπτώσεις που μιλάμε για τα βολεμένα λαμογια..

δεν έχω κανενα προβλημα με τα βολεμενα λαμογια..εμένα με εξαγριωνει το να βλέπω βολεμενα λαμογια να καταφέρονται εναντιον άλλων βολεμενων λαμογίων..

αληθεια κύριε..νιωθετε ιδεολογικα ανετα να βρίσκεστε την τελευταια δεκαετια και βάλε σε έναν κανάλι το οποιο θέλω δεν θελω θα σας πληρώσω?(σημερα πληρωσα ΔΕΗ..τι συμπτωση)

να προσφέρετε δηλαδή μια υπηρεσία την οποία ακόμα και να μην γουστάρουμε θα την πληρώσουμε..

πιστεύετε ότι οι απολαβές σας αντικατοπτρίζονται απο τα έσοδα που βγάζει η ετ1 από τις διαφημίσεις περιξ του βραδυνου δελτίου?

ο σέβασμος δεν κερδίζετε με τα χρόνια,αλλα απο τις πράξεις του καθενος..

Prokopis Doukas είπε...

@sen_saven: Παρά το οτι με βρίζετε - με αποκαλείτε εμμέσως πλην σαφώς "βολεμένο λαμόγιο που βρίζει άλλα βολεμένα λαμόγια", βάζω το σχόλιο σας γιατί σας εκθέτει...

** Οι υπηρεσίες που παρέχει ένα κράτος δεν μετριούνται όλες με τη διαφήμιση και τα έσοδα που αποφέρουν. Σας έχει περάσει από το μυαλό οτι κάποιοι θέλουν να ακούν άλλες ειδήσεις από αυτές των εμπορικών καναλιών ή ένα ραδιόφωνο π.χ. σαν το Τρίτο;

** Μόνο βολεμένος δεν είμαι - η θέση μου δεν είναι "σταθερή" και ανά πάσα στιγμή μπορεί να μου αφαιρεθεί. Αυτό θα μείωνε τις αμοιβές μου στο ελάχιστο. Θα ήταν δε και "νομιμοποιημένο", αν γινόταν αξιοκρατικά.

** Ιδεολογικά νοιώθω μια χαρά να μην κάνω ειδήσεις τύπου καφενείου ή Πετρούλας.

** Οι λίγες εκατοντάδες χιλιάδες που παρακολουθούν το δελτίο που κάνω (τη μόνη "αιχμή" της ημέρας στο γράφημα της ΕΤ-1, στην ΑGB, αν με καταλαβαίνετε), μάλλον επιθυμούν να πληρώνουν την ΕΡΤ (άλλοι θέλουν π.χ. τις ποδοσφαιρικές μεταδόσεις - επειδή εσείς δεν θέλετε τίποτε, αυτό δεν σημαίνει οτι αποτελείτε και την πλειονότητα)

** Τα δελτία της ΕΡΤ στις καλές τους εποχές, προ πενταετίας, είχαν τηλεθέαση εφάμιλλη αυτής του πρώτου Mega. Βρείτε τι έφταιξε κι έχουν πέσει στο μισό.

** Οι απολαβές μου (το είπα και πιο πάνω) κινούνται μεταξύ του 1/5 και του 1/10 των αμοιβών των συναδέλφων, που κανουν ακριβώς την ίδια δουλειά στα ιδιωτικά κανάλια.

Με το σχόλιο σας αυτό, αποδείξατε νομίζω, πόσο εμπαθής είστε. Αφού δεν μπορείτε να απαντήσετε με επιχειρήματα, στραφήκατε προς την προσωπική επίθεση...

Prokopis Doukas είπε...

Υ.Γ. Το δελτίο ειδήσεων των 11 στην ΕΤ-1 έχει από 4 ως 6 λεπτά διαφημίσεις. Αν ξέρατε τι σημαίνει αυτό στη διαφημιστική πιάτσα, δεν θα λέγατε τέτοιες σαχλαμάρες περί της αμοιβής μου...

Το ζήτημα του τέλους της ΕΡΤ είναι μεγάλη συζήτηση - την οποία θα μπορούσαμε να κάνουμε, αν δεν σας ξεχείλιζε η τεστοστερόνη από τη μύτη. Σκεφτείτε μόνο οτι το δελτίο που παρουσιάζω θα μπορούσε - με όλες του τις αγκυλώσεις και τα προβλήματα - να σταθεί σε οποιοδήποτε BBC. Για πόσα άλλα δελτία ιδιωτικών καναλιών μπορείτε να το πείτε αυτό;

Αλλά, είστε απολύτως φανατικός και βέβαιος για την ορθότητα των ιδεών σας για ένα σύστημα - που όλως τυχαίως καταρρέει αυτή την εποχή. Γι αυτό μην απαντήσετε παρακαλώ...

Μπείτε στο link "επί του πιεστηρίου" μόνο, για να δείτε το πόσο τεράστιο σκάνδαλο έχουν γίνει τα μπόνους της ΑΙG, παρά τις ζημιές (και όχι τα κέρδη) των χρυσών παιδιών... Όλη η πολιτική ζωή των ΗΠΑ είναι σταο λαϊκισμό, λοιπόν, κατά την άποψη σας...

Vicky είπε...

Εάν και το topic αυτό μοιάζει εξαντλημένο, επιτρέψτε μου μια τελευταία παρατήρηση με αφορμή το πιο πρόσφατο post του /της sen_saven.

*'Επισης ψαξτε να δειτε οτι ο CEO(Chief Executive Officer) της AIG δήλωσε σήμερα ότι αρκετά από τα στελέχη της έχουν επιστρέψει ή επιστρέφουν τα bonus που είχαν πάρει..'

Για να είμαστε ακριβείς:- Σε σχέση με τους 73 των $165 εκατ., ο κος Liddy σε ακρόαση του Κογκρέσου δήλωσε πως ζήτησε από τους υπαλλήλους με απολαβές άνω των $100,000 να επιστρέψουν τα μισά.

"I've asked the employees of AIG financial products to step up and do the right thing," Liddy said. "Specifically I've asked those who received retention payments in excess of $100,000 or more to return at least half of those payments, some have already stepped forward and offered to give up 100 percent of their payments."

Απέρριψε το αίτημα δημοσιοποίησης των ονομάτων.

* ‘το προβλημα βεβαια με την AIG δεν ειναι τα μπονους των στελεχων..
Είναι οτι η ασφαλιστικη αυτή εταιρία 'σίγουρευε' διαφορες συναλλαγες..’

Το πρόβλημα [και] με την AIG είναι και η πολιτική της και τα bonus. Για μια εταιρία, η οποία κατ’ ανάγκη χρηματοδοτείται κατά 80% από τον φορολογούμενο, τα bonus με ποια λογική δεν είναι πρόβλημα; Δείτε το έστω από τη πλευρά της κοινωνικής δικαιοσύνης. Ο χαμένος επιβραβεύει ποιο ακριβώς επικερδές αποτέλεσμα της εργασίας των 73;

* ‘αρά αν το δούμε ψυχρα το να δίνουμε τοση αξία στα λεφτά των γκολντεν μπους της AIG έχει μόνο λαικιστικη και μικροπολιτική σημασία’

Άρα εάν το δούμε ψυχρά, ο Obama είναι λαϊκιστής, το Κογκρέσο ασχολείται με μικροπολιτικής σημασίας θέματα και η όλη ενασχόληση των διεθνών εντύπων λειτουργεί κατά τη γνωστή εν Ελλάδι λογική του ‘εδώ ο κόσμος καίγεται κι εμείς..’

*‘τα χρήματα των γκολντεν μπους είναι αναλογα με τις προσδοκίες κέρδους που θα αποφέρουν.. έτσι ισχύει γενικά για την εργασία..’

Τα χρήματα; Ο μισθός ή τα bonus; Ποια η προσδοκία κέρδους για μια εταιρία η οποία έχει λάβει πακέτο κρατικής βοήθειας ύψους $150 δις;
* ‘δεν έχω κανενα προβλημα με τα βολεμενα λαμογια..εμένα με εξαγριωνει το να βλέπω βολεμενα λαμογια να καταφέρονται εναντιον άλλων βολεμενων λαμογίων..’
Εγώ έχω! Μια κοινωνία που δεν έχει πρόβλημα με τα βολεμένα λαμόγια είναι καταδικασμένη στη μετριότητα. Ποια η προοπτική για πρόοδο σε ένα σύστημα βολεμένων;
Παρενθετικά, τότε με το Μαγγίνα, διάβαζα τα της πρόσληψης στον ΟΤΕ, εκτός ΑΣΕΠ, της κόρης του, η οποία έκανε το ίδιο MSc με μένα, στο ίδιο τμήμα. Άλλοι μίλησαν για προνομιακή μεταχείριση, άλλοι όχι. Τελικά δε ξέρω τι απεδείχθη για να είμαι ειλικρινής. Αυτό συνέβη πέρσι που εγώ έκανα μια 24 /7 internship – όχι δουλειά (paid)! αλλά πρακτική (unpaid) για να έχω προϋπηρεσία στο cv μου (ποιος βρίσκει εύκολα δουλειά χωρίς cv στις μέρες μας;). Σκεφτόμουν πως για να γίνω intern έπρεπε να στείλω αρκετά cv’s πρώτα και δε ξέρω πόσα ακόμη θα έπρεπε να στείλω εάν δεν είχαμε mayoral elections στο Λονδίνο, αν το Labour δε χρειαζόταν κόσμο κι αν ο Livingstone δεν ήταν δήμαρχος από το 2000. Όταν λοιπόν ξέρεις πως θέλεις να κάνεις κάτι, πως μπορείς αλλά πως ίσως και να μη τα καταφέρεις γιατί ίσως και να πρέπει να βολευτούν πρώτα τα δικά τους παιδιά, τότε γιατί να μην έχεις πρόβλημα με τους βολεμένους;

Τέλος,

* ‘νιωθετε ιδεολογικα ανετα να βρίσκεστε την τελευταια δεκαετια και βάλε σε έναν κανάλι το οποιο θέλω δεν θελω θα σας πληρώσω?(σημερα πληρωσα ΔΕΗ..τι συμπτωση)’

Κι εγώ για καιρό δεν είχα tv. Με εφημερίδες, ραδιόφωνο, laptop με internet και dvd player, φίλους καλούς και με το Αθηνόραμα στο χέρι να σημειώνουμε τι δεν είδαμε /φάγαμε /ακούσαμε, η tv δεν ήταν και τόσο απαραίτητη. Αλλά και μόνο στη σκέψη πως ο πατέρας μου μετά το πανηγύρι των δελτίων των 8μμ (και το pre show του Alter), το γυρίσει στη κρατική και δει ότι, ναι, δεν είμαστε μόνοι σ’ αυτή τη γη, υπάρχουν κι άλλα 191 κράτη και στη σκέψη πως η μητέρα μου μια μέρα καταλάβει πως το να θες μια δουλειά στις Βρυξέλλες δε σημαίνει απαραίτητα ότι το κάνεις για να είσαι μακριά απ’ τους γονείς σου για τον x, y λόγο (πότε θα παντρευτείς; Γιατί δε πήγες επίσκεψη στη θεία σου και θα λέει ότι δε τους σκέφτεσαι;), τότε νομίζω λες, χαλάλι τους. Δε γνωρίζω τα της τηλεθέασης αλλά θεωρώ πως η εκπομπή της Τατιάνας μάζευε περισσότερο κόσμο από εκείνο το τηλεπαιχνίδι του Μπαμπινιώτη με τις λέξεις.
Μακάριοι οἱ πτωχοὶ τῷ πνεύματι, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν.

(Συγνώμη και πάλι για το χώρο, στο εξής θα [προσπαθήσω να] είμαι πιο φειδωλή)

sen_saven είπε...

αν και ειχα αποφασισει να μην ξαναγραψω σε αυτο το μπλογκ, σχολιαζω για τελευταια φορα οχι για να συνεχισω την ανταλλαγη χαρακτηρισμων με τον προκοπη αλλα για να απαντησω στην vicky..

δεν γραφω πουθενα οτι τα μπονους της AIG με την παρουσα κατασταση ειναι δικαια και σωστα δινονται..
πολλες φορες ομως αυτο που ειναι νομιμο δεν ειναι κ δικαιο..

γενικα μιλαγα πριν για τις αμοιβες των managers εξηγωντας γιατι ειναι τοσο υψηλες..

η AIG οπως περιπου σωστα γραφετε εχει λαβει ως τωρα ενισχυση της ταξης των 170 δις και ειναι πολυ πιθανο στα πλαισια της πολιτικης του 'οσα χρειαστουν' που ακολουθειται με την περιπτωση της να λαβει κ αλλα...

τα μπονους των στελεχων στην τελειως ακραια περιπτωση δεν ξεπερνουν το ενα δις..

δηλαδη λιγοτερο απο το 1% πηγε δικαια ή αδικα για μπονους..

πιστευω οτι καταλαβαινεις κ εσυ οτι το προβλημα δεν ειναι τα μπονους..

οπως εγραψε κ καποιος πιο πανω να μην μενουμε στο δεντρο και να χανουμε το δασος(ή κατι τετοιο)

Vicky είπε...

@ Sen saven:- Pistevw na katalavaineis ki esy pws edw kai mines ta bonus metafrazontai ws epivravefsi enos katarreontos systimatos. H logiki tis epivravefsis einai gnwrimi apo palia. H antidrasi ilthe tous teleytaious mines pou oi isoropies allaksan dramatika.

Symfwnoume pws diafwnoume.

Entypwsiazomai - apo ti mia yperaspizesai ta bonus me vasi ti nomimotita tous (nai, legally speaking ta lefta einai dika tous -ean kai de katalavainw giati de ta pagwnoun) ki apo tin alli den exeis provlima me ta volemena lamogia. Yparxei i nomimotita, yparxei kai i isonomia.

Kleinw me statement tou Obama:-

[..] This isn’t just a matter of dollars and cents. It’s about our fundamental values.

All across the country, there are people who work hard and meet their responsibilities every day, without the benefit of government bailouts or multi-million dollar bonuses. And all they ask is that everyone, from Main Street to Wall Street to Washington, play by the same rules.

That is an ethic we must demand.

[..]

By the way, ena blog sto opoio oloi symfwnoun einai vareto. Ena blog sto opoio ligoi i polloi diafwnoun epixeirimatologwntas omws einai dimiourgika proklitiko gia ti skepsi sou/mou/mas.

À bientôt :)

ShareThis